آموزش طراحی بنر تخفیف ولنتاین در فتوشاپ گروه کمپرس

آموزش طراحی بنر تخفیف ولنتاین در فتوشاپ گروه کمپرس

برای تغییر اندازه تصویر (کوچک یا بزرگ کردن)، کلیک موس را در یکی از گوشه‌های عکس نگه‌ دارید تا فلشی فعال شود سپس با استفاده از فلش عکس را به اندازه دلخواه کوچک یا سفارش گرافیکی بزرگ کنید. در صفحه باز شده عکس موردنظر را انتخاب و روی گزینه Place کلیک کنید. البته با drag و drop نیز می‌توانید عکس را وارد فتوشاپ کنید.

در این مطلب انزل وب به آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ پرداخته شد. در صورتی که نکته ای برای بهتر شدن طرح نهایی یا طرحی فعلی این آموزش مد نظر دارید حتما نظرات و پیشنهادات خود در بخش دیدگاه پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. تصاویر یک حالت شخصی به طرح شما اضافه می‌کنند که واقعاً بنر چاپی شما را زنده می‌کند. برای بارگذاری یا وارد کردن آرم‌ها، عکس ها و فایل‌های تصویری برند مورد علاقه خود، روی تصاویر کلیک کنید. Lucidpress به حساب‌هایFlickr ، Facebook و Dropbox متصل می‌شود تا وارد کردن تصاویر ساده باشد.

  • مطمئن شوید Path از منوی کشویی در پنل Options انتخاب شده باشد.
  • Lucidpress به حساب‌هایFlickr ، Facebook و Dropbox متصل می‌شود تا وارد کردن تصاویر ساده باشد.
  • آموزش قدم به قدم تصویری طراحی و ساخت پوستر در فتوشاپ – انزل وب.
  • بیایید ماوس را به قسمت بوم منتقل کنیم تا رنگی از تصویر انتخاب کند.
  • یک لایه جدید ایجاد کنید و آن را با رنگ سفید پر کنید (#FFFFFF) سپس به Filter – Render – Lighting Effects بروید.
  • اموزش طراحی بنر با فوتوشاپ قصد داریم شما را با چگونگی ایجاد یک صفحه جدید، آشنایی با لایه ها و اصول اولیه برای کار در محیط فوتوشاپ آشنا کنیم.

برای یادگیری بهتر این ابزار می‌توانید به آموزش ارائه شده در لینک زیر مراجعه کنید. تمامی آنها از تبلیغاتی با کیفیت استفاده می‌کنند که جذابیت بصری خیره‌کننده‌ای دارند. برخی از آن‌ها می‌توانند باعث سردرگمی کاربر شوند یا با حرکت سریع فریم‌ها یا ترکیب رنگ اشتباه، چشم را اذیت کنند.

مشخصات آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

بعد از تکمیل طرح اولیه، المان های مختلف را به طرح خود اضافه می کنیم. به طور مثال، عکس زیر را در داخل پایین ترین مستطیل جای دادیم. برای این کار مطابق تصویر زیر، کافی است در ابتدا تصویر مورد نظر را به درون صفحه اصلی نرم افزار منتقل و آن را به صورت یک لایه در بالای لایه مستطیل مربوطه ایجاد کنید. حال، برای تنظیم اندازه عکس، با انتخاب لایه مربوطه و فشردن کلیدهای «Ctrl+T»، اندازه و محل عکس، قابل تغییر خواهد بود. معرفی ابزارهای مناسب در طراحی بنر تبلیغاتی – در این نوشتار ۱۲ ابزار برای ساخت بنرهای تبلیغاتی به شما ارائه می‌شود تا بتوانید با ساخت یک بنر خوب، توجه مخاطبانتان را به برند خود جلب کنید. در این مرحله از آموزش طراحی بنر مذهبی در فتوشاپ، تصاویری که نیاز دارید و قبلاً آن‌ها را ذخیره کرده‌اید را به پروژه اضافه کنید.

نشانگر ابزار را بروی قسمت زرد رنگ تصویر اضافه کرده در قسمت قبل برده و رنگ آن را انتخاب کنید. لوگوی شرکت شما برای بیشتر دیده شدن باید در طراحی شما وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما به خوبی دیده می‌شود اما توجه داشته باشید، به اندازه‌ی قسمت‌های دعوت به عمل یا گزاره ارزش شما نباشد. با انتخاب هر فریم، می‌توانید بعضی از لایه‌ها را برای آن قسمت غیرفعال کنید.

تبریک می گوییم! شما اولین بنرتان را ساختید!

قطعا موقع گشت و گذار کردن در اینترنت به بنر های تبلیغاتی بسیار زیادی برخورده اید که سایزهای مختلفی هم داشته اند. انتخاب سایزمناسب بنر شاید در وهله اول به نظرتان چندان پر اهمیت نیاید اما یکی از مسائلیاست که طراح بنر تبلیغاتی باید به آن توجهی ویژه داشته باشد. در بنر تبلیغاتی خود لایه متن مربوط به پیام را دوباره visible کنید تا دیده شود. متن را تا جایی به بالا بکشید که بتوانید انتهای آن را ببینید.

مراحل طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ

۱- برای ایجاد بنر متحرک در فتوشاپ ابتدا یک فایل جدید فتوشاپ با ابعاد ۳۰۰ پیکسل در عرض و ۲۵۰ پیکسل در ارتفاع بسازید. از آنجا که قصد داریم از این بنر به صورت آنلاین استفاده کنیم، آن را در رزولوشن ۷۲ قرار می دهیم. می توانیم به جای داشتن متن در سراسر پوستر، نوع آن را در طول مسیر ایجاد کنیم. برای ایجاد نوع در طول مسیر، اطمینان حاصل کنید که هیچ لایه شکل انتخاب نشده است. مطمئن شوید Path از منوی کشویی در پنل Options انتخاب شده باشد. برای ایجاد یک مسیر یک شکل انتخاب کنید و سپس با استفاده از ابزار Type روی مسیر کلیک کنید تا نوع را در این مسیری که ما ایجاد کردیم قرار دهید.

در قسمت پایینی لایه ها ابزارهایی هستند که در زمان طراحی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردی هستند. در پنجره‌ی Layer Style گزینه‌ی Drop Shadow را انتخاب و چک کنید. بر روی تنظیمات Drop Shadow، شفافیت یا Opacity را بر روی ۳۵ درصد، زاویه یا Angle را بر روی ۱۳۰، فاصله یا Distance را بر روی ۱۰ پیکسل و اندازه یا Size را بر روی ۲۰ پیکسل تنظیم کنید. گزاره ارزش نمایش سرویس یا محصولی است که شما ارائه می‌دهید و توجه مشتری را با ارائه پیشنهادات مختلف مانند تخفیف جلب می‌کنید. چیزهایی مثل « کیفیت بالا » یا « ۵۰ درصد تخفیف » یا « پیشنهاد با محدودیت زمان ». این چیزی است که باید بیشتر فضای بنر تبلیغاتی شما را بگیرد و اولین چیزی باشد که بیننده خواهد دید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: