آموزش نحوه انتقال وایز و برداشت تتر در صرافی کوکوین

Coinbase و KuCoin به ترتیب رتبه سوم و پنجم بزرگترین صرافی‌ها را بر اساس حجم معاملات به خود اختصاص داده اند که هر دو صرافی هم ایمن و قابل اعتماد هستند. کوکوین تعداد ارزهای دیجیتال مطرح‌تر و پرکاربردتری را به علاوه کارمزد کمتر ارائه می‌دهد. این در حالی است که کوین‌بیس خدمات بهتری را برای ساکنان آمریکایی در نظر گرفته است. در اصل، صرافی‌ها قرار بر غیرمتمرکز بودن داشتند، اما دیدیم که بسیاری از صرافی‌ها تحت قوانین کشورها پیش رفتند و کشورهایی همچون ایران را تحریم کردند. حال همانطور که پیش‌تر گفته شد، احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری نیست. بنابراین ایرانیان ساکن ایران می‌توانند مبادلات خود را انجام دهند.

صرافی های مرتبط با کوکوین

در این مرحله حسابی که قصد واریز رمزارز به آن را دارید، انتخاب توضیح کامل صرافی کوکوین کنید. ابتدا وارد اپلیکیشن شوید، سپس در قسمت پایین صفحه گزینه Assets را پیدا کرده و سپس بر روی گزینه Deposit کلیک کنید. برای تنظیم عبارت امنیتی ایمیل ابتدا با انتخاب گزینه “set” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا می‌شوید.

با این حال، برای کاربران Kucoin، مدیرعامل Kucoin باید شفافیت در مورد امنیت مبادله آنها را در نظر بگیرد و چرا کاربران نیازی به نگرانی ندارند. صرافی انلاین کوکوینپلتفرم KuCoin اطمینان حاصل می کند که صرافی برای تجارت امن است و آنها دائماً مراقب تهدیدات امنیتی و سایبری هستند. وقتی صحبت از نگرش کاربر، تمایل به معامله و غیره می شود، یک بازار قوی گهگاه می تواند یک تقویت کننده باشد که می تواند اثربخشی تلاش های پلتفرم ما را افزایش دهد. پس از اتفاقی که با لونا، سلسیوس و وویجر افتاد، دارندگان کریپتو اکنون در وحشت هستند.

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

یکی از اهداف اصلی توسعه صرافی کوکوین، کاهش هزینه انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال است. یکی از اقداماتی که برای کاهش هزینه‌های استفاده از خدمات این صرافی انجام‌ شده است، حذف هزینه سپرده‌گذاری در صرافی است. تنها هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، هزینه مربوط به انتقال ارز دیجیتال است که بسته به نوع ارز دیجیتال متفاوت است و به بلاکچین تعلق می‌گیرد. احتمالا بهترین صرافی از دیدگاه ما ایرانی ها عدم اجباری بودن وریفای، وجود حجم معاملات بالا، تعداد کوین ها و جفت ارزهای قابل معامله زیاد، وجود قراردادهای فیوچرز، امنیت بسیار بالا و … است.

  • با شارژ کردن این حساب می‌توانید در استخرهای نقدینگی موجود در صرافی KuCoin شرکت و کنید و ارزهای دیجیتال خود را در این استخر استیک کنید.
  • امکان ایجاد انواع سفارشات و انجام معاملات مختلف مارجین و فیوچرز در این صرافی وجود دارد.
  • در تصویر زیر محیطی از اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور هست که باید کد را در آن وارد کنید.
  • اما در حال حاضر احراز هویت را برای تمامی کاربران اجباری نکرده.
  • به شما تبریک می گوییم؛ فرایند ثبت نام شما در صرافی کوکوین با موفقیت انجام شده است.

و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید. یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش اسپات انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید. برای دانلود این نرم افزار کافی است، Google Authenticator را در گوگل پلی یا پلی استور سرچ کنید. سپس کدی که در نرم افزار Google Authenticator برای ارسال می‌شود را در بخش 2-FA code وارد کنید. طبق رتبه بندی برترین صرافی های متمرکز در سایت coinmarketcap.com صرافی کوین رتبه پنجم و صرافی کوینکس رتبه ۵۲ ام را در اختیار دارد.

آموزش نحوه انتقال وایز و برداشت تتر در صرافی کوکوین

در قسمت Referral code می‌توانید از دوستان خود کد ارجاع دریافت کرده و وارد این قسمت کنید. مشکل این روش پرداختی این است که شما نمیتوانید ارز فیات را در حساب خود نگه‌داشته و در صورت صلاح، دست به خرید کردن بزنید. با کلیک کردن بر قسمت Futures وارد منوی بازارهای آتی در صرافی KuCoin می‌شوید. با نمادهای نشان داده‌شده در کادر قرمز شده، نشان‌دهنده پایه معاملاتی است. هرچقدر که حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، معاملات شما در آن صرافی بهبود و سرعت بیشتری پیدا می‌کند. ✔ یکی از اطلاعات لازم برای ورود به این صرافی وارد کردن ایمیل می باشد که راهنمای وورد به آن در این مقاله ارائه شده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: