اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape

برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید. اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند.

دور دنیا در شصت دقیقه

اگر هرگونه مشکل یا بیماری قلبی یا فوبیای تاریکی و فضاهای تنگ دارید، یا این که باردار هستید، اصلا بازی های ترسناک و هیجانی رو امتحان نکنید. کمدهای قفل‌دار داخل فضای سالن انتظار تعبیه شده تا وسایل گروه را در آن بگذارید. بله، برای بعضی بازی‌ها امکانش هست بدون اینکه خللی در بازی شما رخ دهد. مانند فرار از زیرزمین خالی از سکنه، که دکور و صوت و وسایل الکتریکی اتاق با تِم هماهنگه اما هیچ داستان کلی وجود ندارد.

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape

اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار سئوی سایت به‌شدت پیشنهاد می‌شود. داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید. زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید.

  • البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده است.
  • آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.
  • اگر طراح یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای عمل کند، حتی سرنخ‌های گمراه کننده نیز در بازی قرار می‌دهد.
  • به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد.
  • پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید.
به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد. داستان از این قرار است که مردی از سر جنون دو فرزند و همسر باردار خود را می‌کشد. از این دسته اتفاقات مدت زیادی است که در شهر رخ می‌دهد و به‌گونه‌ای می‌توان گفت تبدیل به یک بیماری فراگیر بین مردم شده است. شما قرار است به خانه اولین مبتلا بروید و سرنخ‌هایی در چهار شب مختلف به دست آورید. اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است.

·         اتاق فرار احضار

اصلا نگران این قضیه نباشید چون هر زمانی که شما به مشکل بخورید گیم مستر اتاق فرار کنار شماست و راهنماییتون میکنه. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه. بعضی از اتاق های فرار با نصب بنر سعی میکنن ی خرج کم روی دست خودشون بذارن اما اینو نمیدونن که ی دکور اسکیپ روم بی نظیر میتونه کلی مراجعه کننده برای شما بیاره و شما رو سر زبونا بندازه. این همون کاریه که تو اسکیپ روم تسخیر انیگما کردیم و جواب خیلی خوبی گرفتیم. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود.

• گروه‌های شرکت کننده:


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: