اتاق فرار دخت تهرانپارس، تهران-آل اسکیپ اخبار روز | allescape

در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است. این اتاق فرار خلی خوبه و چیزی که اونو از بقیه اتاق ها متفاوت میکنه مپ ازادش هستش حتما یه سر بزنید. همچنین قیمت این بازی به دلیل داشتن مپ بازی و هیجان بالا از سایر مجموعه های بالاتر می باشد. برای بیعانه باید بلیط 2 نفر را خریداری کنید تا سانس شما رزرو شود.

آمار سایت

اتاق فرار دخت تهرانپارس، تهران-آل اسکیپ اخبار روز | allescape

چهار اتاق فرار راز، تنهایی، نفوذ و دخت در حال حاضر قابل رزرو هستند. موقعیت اتاق فرار کیوبیک در محله فاطمی تهران را به همراه آدرس تلفن و ساعت کاری در نقشه نشان ببینید. اگر قصد داشتید با دوستانتان بیرون بروید ولی هیچ ایده ای برای تفریح نداشتید میتوانید به یکی از بهترین اتاق فرار در شرق تهران بروید.

نظرات

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما اسکیپ روم می‌باشد. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند. انسان همیشه به دنبال آزادی‌طلبی بوده و خواندن داستان‌های معروف فرار از زندان، مثل داستان معروف زندانیان آلکاتراز، یا فرار اسرای جنگی لیبی و… همیشه به ما یادآوری می‌کند که چطور یک انسان می‌تواند برای رسیدن به هدف خود و… کسی که آوازه‌ی عشق میان او و مریم نه تنها در شهر، بلکه در پشت کوه‌های مجاور داراب نیز شنیده می‌شد.

  • هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید.
  • اتاق فرار رویا این مجموعه یکی از بازیهای هیجان انگیز و متفاوت در ژانر فانتزی می باشد که می تواند برای شما تجربه خوبی را رقم بزند.
  • سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم‌فور‌فان منتشر شود.
این بازی نسبت به سایر بازی های این چنینی، دارای ویژگی های بسیار جذابی است. استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است. از پذیرفتن افرادی که قبل از ورود به مجموعه ، مشروبات الکلی و مواد روانگردان و مخدر استفاده کرده باشند معذوریم. به انتهای صفحه بروید بر روی گزینه پرداخت و رزرو کلیک کنید.

بازی‌های کارتی

«گیل دخت» عنوان سریال تاریخی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است. گیلدخت سریالی درام در بستر تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی است که ار شبکه یک پخش میشود. سریال گیلدخت اولین مجموعه تلویزیونی یاسمن معاوی است که در آن نقش فیروزه را بازی کرده است. اگر تیم کاملی ندارید ولی دوست دارید سرگرمی اتاق فرار رو تجربه کنید، درخواست بدین و منتظر‌ خبر ما باشید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: