انواع ساعت های بن تن اسباب بازی

اخبار استانها – سرهنگ علی نیک یاد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی، تعداد 2400 بسته لوازم التحریر با استفاده از ظرفیت خیرین، پایگاهها و حوزههای مقاومت بسیج توسط بسیج سازندگی ناحیه نیشابور تهیه و در بین نیازمندان حاشیه شهر و روستاهای بخشهای میانجلگه، سرولایت و همچنین شهرستان زبرخان توسط توزیع میگردد. وی ادامه داد: همچنین طی سه مرحله گذشته رزمایش کمک مومنانه، ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان سبزوار توزیع شده بود. وی افزود: لازم است مکانیابی ناحیه صنعتی بخش شاهرود شهرستان خلخال طی ۱۰ روز آتی انجام گردد. فرمانده سپاه ناحیه باشت تصریح کرد: برای تجهیز این خانواده های کم بضاعت به سرویس های بهداشتی استاندارد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد. محمدرضا مشایخی افزود: توجه به آموزش و پرورش و گسترش و توسعه فعالیت های این حوزه همواره مورد توجه تصمیم گیران در تمامی کشورهاست زیرا توجه به این حوزه باعث پیشرفت و تعالی کشور می شود. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل دفتر فرمانده سپاه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از درخشانترین صحنههای نقشآفرینی ملت ایران است که هنوز ناگفتههای زیادی برای گفتن دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس هزار بسته نوشتافزار بین دانش آموزان محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد. به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن تبریک به مناسبت موفقیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در دهمین جشنواره استانی مالک اشتر بین نواحی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بی تردید بسیج یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و نقشی ارزنده در همه مراحل حساس جامعه ایفا کرده اند. «حسن لاله» روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حدود ۴هزار و ۳۰۰ واحد صنفی و صنعتی در دو ناحیه صنعتی خرمدشت و سیاهسنگ به عنوان دو قطب اصلی اشتغالزایی با دریافت خدمات شهری از شهرداری پردیس به کار و تولید اشتغال دارند. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خلخال اظهار کرد: با موافقت معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور، «ناحیه صنعتی» در بخش شاهرود خلخال ایجاد میشود که اکنون در مرحله صدور مجوز است.

ویژه برنامه شاد «سلام تهران» با حضور هنرمندان، ورزشکاران و مهمانانی دیگر پخش خواهد شد و گلاره ناظمی بانوی افتخار آفرین ورزش و داور بین المللی فوتبال از جمله مهمانان ویژه برنامه «سلام تهران» است. فیلم سینمایی «تا جایی که پایم توان رفتن دارد» به کارگردانی «هاردی ماتینس»، پنج شنبه 9 تیر ساعت 17 از شبکه معرفی ساعت بن تن نمایش پخش میشود. این ساعت یکی از ارزان ترین ساعت های بچه گانه ایران بوده و دارای گارانتی می باشد. در نظر داشته باشید که قیمت ساعت بن تن ایرانی نسبت به مدل های تقلیدی یا معمولی موجود در بازار گرانتر است و همین امر باعث شده تا خرید این محصول با قیمت ارزان تری در دسترس باشد. به گزارش خبرنگار برنا از همدان سرهنگ علی مختاری صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علیرضا محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گناباد روز پنجشنبه در مراسم توزیع ۵۴۰ عدد از این بستههای معیشتی در گناباد گفت: کمکهای مومنانه قرارگاه مواسات و همدلی در این چارچوب در پنج مرحله با همکاری حوزهها و پایگاههای بسیج در مناطق شهری و روستایی گناباد توزیع شدهاند.او افزود: ارزش هر یک از این بستههای معیشتی اعطا شده به اقشار محروم و نیازمند در سطح گناباد یک میلیون ریال است. شرکت کنندگان در این رژه خودرویی و موتوری با حرکت از سپاه ناحیه شهرستانها به سمت میدان شهر، یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که عزت، اقتدار، امنیت و ایستادگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند گرامی داشتند. رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: با ساماندهی و فراهم کردن بستر توسعه صنایع پیش بینی می شودکه پس از رشد جمعیت، ظرفیت اشتغالزایی این منطقه به ایجاد یکصد هزار شغل برسد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سرهنگ رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه لردگان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان، با اشاره به اهمیت احیای فرهنگ دفاع مقدس گفت: برنامههای متعدد در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان لردگان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین شهرستان سرعین گفت: بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا میشود. سرهنگ امیدعلی الیاسی از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در اسدآباد خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و دیدار ویدئویی رهبر انقلاب با بسیجیان، ارتباط اسدآباد هم در ۱۰ نقطه برای دیدار با ایشان فراهم است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفتوگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به چهل سال غرورآفرینی و حماسهآفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال در هفته ۱۶۰ برنامه فرهنگی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاههای مقاومت اسدآباد اجرا میشود. فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی در کالا و تجهیزات اساسی در مقابل تحریم ها، رشد باورهای دینی و معنوی، تولد تفکری بسیجی و جهادی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تثبیت نقش ایران در تامین امنیت منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود. او موفقیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در جشنواره مالک اشتر و کسب عنوان برتر استانی را مایه افتخار عنوان کرد و افزود: جوانان بسیجی ایران اسلامی در همه عرصهها به خوبی توانمندی و اقتدار خود را به رخ همگان کشیده اند.

همان گونه که در عکس ساعت بن تن مشاهده می کنید، این اسباب بازی دارای دو شابلون یا دیسک می باشد که هر دو موجوداتی هستند که بن تن می تواند به آنها تبدیل شود. وی ابراز داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس۲۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد. «ابراهیم شعبانی» ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک شعبان و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از معرفی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی آشنایی با امام عصر(عج) خبر داد و کفت: به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت،نور چشم زهرای مرضیه (س)،حضرت مهدی (عج) مسابقه ی خوانش کتاب «آشتی با امام عصر (عج)» نوشته ی دکتر علی هراتیان توسط کانون فرهنگی هنری بقیه الله برگزار شد. البته لباس هایی که دارای لوگوی شرکت های معتبر بوده از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و علاوه بر لباس کارتون بن تن، ماسک و ساعت بن تن را نیز دارند و به طور یک پکیج کامل در اختیار مشتریان قرار داده می شود. از نکات بعدی می بایست به کیفیت پارچه این لباس اشاره کرد. فرمانده سپاه فتح با جانباز 70 درصد شهرستان دنا، مهدی صیادی دیدار و گفت و گو کرد.

پدربزرگ بن و گوئن دختر عمویش در این ماجراجویی ها او را همراهی می کنند و همراه با این پسر نوجوان به مبارزه با بیگانگان شرور فضایی می پردازند. ساعت بن تن یک اسباب بازی موزیکال عالی است که می توانید با خرید آن کودک خود را خوشحال کنید. فرماندار ویژه میانه در جلسه معارفه مدیر جدید آمورزش و پرورش این شهرستان، فعالیت در آموزش و پرورش را بسیار مهم و حساس دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی ترین نهاد نقش مهم و بی نظیری را در تربیت و تعلیم آینده سازان کشور دارد. اینگونه اقدامات و ابتکارات توام با حسن نیت میتواند به نزدیک کردن دیدگاهها کمک کند و دولت فرانسه نیز در شرایط کنونی مایل است در کنار سایر تلاشهایی که در این زمینه صورت میگیرد نقش کمک کننده و مثبتی را ایفا کند. علاوه بر این، کودک شما به لطف این ساعت می تواند ساعات خوش کودکی خود را در کنار همسالان خود سپری کند. چنانچه کودک شما ساعات طولانی با ساعت بن تن جدید کار می کند و شارژ باطری آن کم شده است می توانید با تعویض چند عدد باطری کوچک درون وسیله دوباره وسیله اسباب بازی را شارژ کنید.

به گزارش ایرنا، علیرضا حیدری روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم. ناطقان: حجتالاسلام والملسمین حبیبرضا ارزانی- رئیس ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد در مورد ویژگیهای واقعی منتظران ظهور گفت: کسی که در انتظار آمدن بزرگی است اولین و مهمترین چیزی که در او باید دید این است که بتوان علائم انتظار را در رفتار، گفتار و کردارش مشاهده کرد. کالاهای مختلفی در سراها و پاساژهای بازار فروخته میشود که از آنها میتوان به خشکبار، پوشاک زنانه، طلا و جواهر، ساعت و کیف، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و لوازم تحریر اشاره کرد. به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: این بستههای نوشت افزار شامل کیف، تجهیزات آموزشی به ارزش افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال بوده که با کمک خیران و بسیج سازندگی در مناطق روستایی و حاشیه شهر سبزوار توزیع شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهینشهر و میمه افزود: هر یک از بستهها، شامل ۱۲ قلم کالای آموزشی مورد نیاز دانشآموزان است و با هزینه ۸۴ میلیارد ریالی خیران بسیجی خریداریشده است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان و هم افزایی ادارات، دستگاهها و نهادها در جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های این هفته، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از ۵۰ عنوان برنامه در محورهای بصیرت افزایی، فرهنگی و هنری، جهادی و محرومیت زدایی و آموزشی در سطح شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، اکبر یعقوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از مجاهدتها و ایثارگریها شاهد صلابت نظامی،علمی، فرهنگی و سیاسی و در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبارجهانی و حامیان منطقه آن هستیم. به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی نباتی بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای دلیجان اظهار کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در دومین روز از هفته با برکت دفاع مقدس شاهد بهره برداری از چند پروژه محرومیت زدایی در بخش های روستایی دلیجان بودیم. به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی بعدازظهر امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در شهرستان سرخه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۴۰ سال از این تجربه گرانبهای جمهوری اسلامی ایران میگذرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان افزود : امروزه از ایران اسلامی به عنوان الگویی برای ملتهای مسلمان و آزادیخواه یاد میشود و نسل جوان ما نیازمند آگاهی لازم از آرمانها و ارزشهای دفاع مقدس است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گناباد ادامه داد: همچنین ۳۰ سری جهیزیه رایگان از سوی این ناحیه با همراهی شهروندان نیکوکار از ابتدای امسال تاکنون به خانوادههای مستمند ساکن این شهرستان اهدا شده است. یکی از انها عروسک ترسناکی در دست داشت که بعدا متوجه شدم این هم یکی از چهره هایی است که بن تن دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از نور، نعمت اسدی صبح در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین با بیان اینکه امسال افتخار ۴۰ سالگی دفاع مقدس را داریم، اظهار کرد: مضمون برنامههای اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان نور با حفظ پروتکل بهداشتی برگزار میشود. فیلم سینمایی «پت و مت» به کارگردانی مارک بنس جمعه ساعت ۹ صبح پخش میشود. فیلم سینمایی «نهنگ آزاد ۳» به کارگردانی دوایت لیتل جمعه ساعت ۱۸ پخش خواهد شد. فیلم تلویزیونی «یکی مثل من» به کارگردانی سینا خزاعی فر جمعه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد. فیلم تلویزیونی «شور آوا» به کارگردانی «احسان سلطانیان»، پنجشنبه 9 تیر ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: