اینفا موزیک دنیای موزیک خارجی با ترجمه فارسی | ahwaz-music

در صورتی که سایت مقصد برای آپلود موزیک هزینه‌ای دریافت کند، شما می‌توانید با پرداخت آن، موزیک خود را آپلود نمایید. بله، باید اطلاعات کاربری خود را در هنگام ثبت درخواست ارسال نمایید. • درباره نام آلبوم ، تاریخ انتشار و آهنگ ها بیشتر بدانید. • به پیش نمایش آهنگ گوش دهید تا مطمئن شوید که مطابق آنچه پیدا کردید مطابقت دارد.

  • شاید تعداد افرادی که در سراسر دنیا فیلم تایتانیک را دیده اند خیلی بیشتر از آنهایی باشد که این شاهکار عاشقانه را تماشا نکرده اند.
  • آهنگ از Ava Max (آوا مکس) است که در ۱۲ مارس ۲۰۲۰ به عنوان یک تک آهنگ از آلبوم اول خود Heaven & Hell (بهشت ​​و جهنم) منتشر شد.
  • با عشق یا بدون عشق زندگی کن اما لذتی که در زندگی با عشق هست ، در زندگی بی عشق نیست .
  • این موزیک های خارجی معروف با کیفیت 320 و پخش آنلاین در ادامه این بخش موزیکِ تو قرار داده شده اند.
  • عاشقانه ی پر شوری که با درخشش فیلم Fifty shades of grey در ذهن دوست داران سینما و علاقه مندان به آهنگ های خارجی عاشقانه حک شده است.

متأسفانه بیشتر صاحبین مجله خبری اهواز موزیک‌ها به کیفیت صدا توجه کافی ندارند. انتخاب تجهیزات AV (سمعی و بصری) در درجه اول به مساحت رستوران، موقعیت مکانی آن و سپس به بودجه‌ای بستگی دارد که شما مایل هستید برای خرید تجهیزات صوتی هزینه کنید. رستوران‌هایی که دارای ویژگی قومیتی هستند ممکن است سبک‌های موسیقی محلی را برگزینند. سایر رستوران‌ها ممکن است آهنگ سنتی، پاپ و کلاسیک را بسته به سبک رستوران خود انتخاب کنند. زوج‌ها ممکن است از موسیقی جاز لذت ببرند، به شرطی که صدای آهنگ آنقدر بلند نباشد که مزاحم مکامله‌شان شود. در بخش دیگر می توانید ریمیکس خارجی جدید را هم بشنوید و دانلود کنید.

شان مندز پلی لیست بهترین آهنگها

این دسته‌بندی‌ها با توجه به زبان‌، ژانر، حس و حال و حتی بر اساس درجه توانایی شما در زبان انگلیسی قابل دسترسی است. همینطور می‌توانید از مطالب مجله اینفاموزیک در مورد بیوگرافی آرتیست‌ها و آخرین اخبار سلبریتی‌ها و بسیاری مطالب دیگر لذت ببرید. جدیدترین آهنگ عاشقانه ی خارجی این لیست تعلق دارد به یکی از بهترین خوانندگان زن یعنی Lana Del Rey که پیش از این نیز بارها و بارها توانسته با صدای اعجاب انگیزش همه مان را تحت تاثیر قرار دهد. آهنگ هاي انتخاب شده بهترين ليست دانلود آهنگهای خارجی امسال هستند که با کيفيت بالا براي دانلود قرار داده شده است. هم‌اکنون آلبوم موسیقی خارجی مورد علاقه خود را خریداری کنید. آهنگ انگلیسی معجزه میکنه توی یادگیری زبان دوستان سعی کنید توی ماشین از آهنگای انگلیسی استفاده کنید.

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد کیه

نسخه ی اصلی این آهنگ ساخته ی Dolly Parton است که در سال 1973 منشر شده بود ولی بعد ها و در سال 1992 نسخه ی متفاوت این آهنگ توسط Whitney Houstonبرای فیلم The Bodyguardبازخوانی شد که جزو ماندگارترین آهنگ های رمانیک خارجی است. گلچین زیباترین آهنگهای رمانتیک و عاشقانه معروف می توانند انتخاب مناسبی برای میکس کلیپ عروسی و عکسهای ازدواج باشند. در این لیست از سایت موزیکِ تو آهنگ از سبک های دنس ، رپ ، پاپ و . برای استفاده از خدمات بین‌المللی، در سایت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

اهنگ بی کلام احساسیآهنگ های پرطرفدار بی کلام خارجی معروف ملایم

آهنگ Head & Heart اولین همکاری بین تهیه کننده انگلیسی، جوئل کوری و خواننده – ترانه نویس انگلیسی، MNEK است. این آهنگ یک سرود رقص تابستانی را با آکورد پیانو با همراهی آوازهای دلپذیر MNEK ایجاد کرد. شما عزیزان در اینفاموزیک به قدر کافی حق انتخاب دارید تا بتوانند بر اساس هر سلیقه‌ای، موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید.

http://dastchinflower.ir


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: