بهترین رستوران های جاجرود

با توجه به تمام مواردی که به صورت خلاصه گفته شد، طراحی رستوران از شاخه های زیادی تشکیل شده است. پروژه دکوراسیون داخلی رستوران/ قنادی/ بار از طراحی داخلی، نورپردازی و معماری و طراحی چیدمان مبلمان تشکیل شده بود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در بدو ورود به یک رستوران محو تماشای دکوراسیون آن شده باشید.طراحی رستوران از چندین بخش تشکیل می شود.بدون توجه به تمامی بخش ها طراحی ایده آل غیرممکن خواهد بود.طراحان با توجه به فرهنگ هر کشور و نوع رستوران اولین ایده های طراحی را در ذهن می پرورانند. جاهای دیدنی اصفهان-شهر زیبای اصفهان یکی از مهم ترین و توریستی ترین شهر های کشور ایران می باشد و جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده است. برای هر محیط باید با توجه به بودجه ، فعالیت و میزان تغییراتی که کارفرما در نظر دارد باید طراحی شده و رندر های سه بعدی پروژه به کارفرما نشان داده شود، بهتر است کار در دو مدل طراحی شده تا جا برای مقایسه طرح و نکات آن ها باز و حق انتخاب شما بیشتر شود.

استفاده از خطوط شکسته و درهم در قسمت هایی از فضای کافه در دیوار ها و سقف با متریال هایی مثل چوب و گچ و رنگ که این مدل از دیزاین ، خود سبکی در اجراست که به سبک کوبیسم در معماری معروف است . هستید و تمایل دارید از آنها در زمان طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران خود استفاده نمایید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ایستافرم مدل و متریال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. نورپردازی در این فضا نباید تند و زیاد باشد چراکه آرمش را سلب می کند و فضای آرام برای به آرامش رسیدن را برهم می زند . نورپردازی معمولا به طور ویژه ای زیاد است و در محیطی روشن غذا سرو میگردد. نورپردازی معمولا رنگی است. نورپردازی کافه رستوران ها معمولا به طور خاص و نقطه ای بر روی میز هاست.

چیدمان داخلی رستوران های مدرن به گونه ایست که صندلی های راحتی جایگزین صندلی های کلاسیک میشود.فاصله ی صندلی ها ازهم معمولا بیشتر است . یکی از فاکتورهایی که زیبایی این رستوران را رقم زده است چراغ شاخه شاخه ای است که از وسط سقف این رستوران آویزان شده است که چیزی در حدود 800 کیلوگرم وزن دارد و توسط یک شرکت لبنانی طراحی و ساخته شده است . رتبه ی دوم مکانی است که بهترین طراحی را در قسمت کافه داشته است . استفاده از مبلمان های مدرن ، رنگ بندی های زیبا و چشم نواز ، چشم اندازی شگرف ، و البته کیفیت بالای رستوران باعث شده تا بتواند با افتخار و با قدرت رتبه ی دوم این لیست را از آن خود کند . وجه تمایز دوم Cooking Mama با دیگر بازیهای آشپزی این است که محیط آشپزخانه کاملا جدا از محیط رستوران است که باعث میشود سرعت عمل کار شما فقط برای جزئیات و ظرافت پخت غذا به کار برود و نه برای سرویسدهی به مشتریان. اگر ظاهرآن جالب باشد, دکوراسیون داخلی رستوران کافی شاپ به داخل و مشخصات دیگر آن هم نگاهی می اندازد . همین مصالح به کار رفته در ساخت این رستوران کافی است تا آن را به جای خاص و زیبا تبدیل کند .

این مساله به ویژه در مورد رستورانهای حاشیه جاده ها بسیار حایز اهمیت است و باید به گونه ای طراحی شود كه اتومبیلی كه با سرعت از آن محل عبور میكند تابلوی رستوران (Signage) و سردرآن را مشاهده نمایدو تابلو رستوران یكی از اجزای بسیار پراهمیت درطراحی خارجی رستوران است و عامل مشخص كننده ای در نمای خارجی رستوران به شمار می رود زیرا موجب جلب توجه مشتری شده, در ذهن آنها به عنوان نشانه رستوران باقی می ماند. سبك حروف روی تابلو نیز باید منعكس كننده نوع رستوران باشد و به مردم نشانه هایی را كه بدانند در داخل رستوران با چه روبرو می شوند, ارائه نماید. این فضا ها ترکیبی از کافی شاپ و رستوران هستند و دکوراسیون و دیزاین آن ها نیز باید همین حس را القا کند.

اگرچنانچه تعداد صندلیهای رستوران بیشاز حد متعادل بوده باشد، فضا را به گونهای شلوغ و نامطلوب نشان میدهد واگر چنانچه تعداد صندلیها بسیار کمتر از فضای مورد نظر باشید، بطوریکه فضای خالی بسیار جلب توجه کند، جلوهای خالی و تهی از نظر بصری حاصل میشود. اگر کارمندی مقصر باشد، البته، باید در مورد آن با او صحبت کنید (و احتمالاً اقدامات انضباطی انجام دهید). درطراحی موفق یك رستوران ,تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد در محیطهای شلوغ و پرازدحامسردر(Facade):رستوران باید به گونه ای باشد كه كاملاً مشخص و مجزا به نظرآید و جلب توجه كند. به زبان ساده تر می شود رستوران های سنتی را اینگونه توصیف کرد: فضاهایی که سبک خاصی از سنت هر کشور را در دکوراسیون و نوع غذا ایجاد میکند. در رستوران های کلاسیک انواع غذا ها سرو می شوند و فرهنگ غذایی دکوراسیون آن را تعیین نمیکند. مسلماً مكان دارای نقش تعیین كننده در سبك معماری رستوران است. همچنین محل اقامت میهمانانش را نیز در یک هتل فراهم کرده است . در حقیقت، سیب زمینی نشاط یک وعده کامل است که شما را سیر می کند. تعداد رنگ های استفاده شده کم تر از رستوران سنتی است.

دکوراسیون رستوران های سنتی از سبک و سنت هر کشوری که غذای آن سرو میشود پیروی میکند. برای بازی کردن Cooking Craze نیازی نیست که حتما علاقهمند به بازیهای آشپزی باشید، چراکه آن قدر سرگرمکننده و مهیج است که هر کسی را به وجد میآورد! مینیگیمهای بازی چهارم داستان شخصیتی را روایت میکنند که در یک تصادف دلخراش جان خود را از دست میدهد. امروزه طراحان گرافیك, با بهره گیری از رنگ, فرم خاص و نورپردازی, تابلوهایی بسیار تاثیرگذار كه پیام آن نیز روشن, واضح و در عین حال بسیار جذاب است, خلق می كنند. برای دیوارهای رستوران از دیوارپوش های زیبا و لوکس بهره بگیرید. به عنوان Wawa Interior، شما می توانید به همراه معماران داخلی و تیم ما در تمام مراحل طراحی از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید.

فضای سرو غذا به گونه ای است که از هنر دست سرآشپزان حرفه ای به عنوان عضوی از طراحی استفاده میکنند. برای غذا خوردن در این رستوران اگرچه ممکن است مدتی را در انتظار بمانید، به گفته مشتریان دائمی آن ارزشش را دارد. هرچه محیط یونیک تر و بی همتا تر باشد در این نوع محیط ها مشتری را جذب خود میکند. در فصل تابستان، پنجره ها باز شده و مشتری ها می توانند روی طاقچه پنجره ای که رو به خیابان است بنشینند و با مشتریان بیرون کافه، گفتمان کنند. اگر جای زیاد دارید میتوانید از ماکتهای بزرگ در فضای باز رستوران استفاده کنید تا مشتریان بتوانند با آنها عکس بگیرند یا حتی به این ماکتها وارد شوند و گردش کنند. طراحی پلان شامل یک سالن غذاخوری بزرگ، آشپزخانه باز که در پشت رستوران قرار دارد و توالت می شد.

«تماس بانی» شامل مردی به نام باب است که برای شوخی با خانوادهاش یک بانی کال را سفارش میدهد. زیبایی شناسی مورد نظر برای این نوع کافه ها شامل یک دیوار آجری اکسپوز، یک قفسه کتاب بلند، یک طرح رنگی خاکی و چراغ های آویز ساده است. شاید بتوان اصلی ترین دلیلی که باعث شده تا این رستوران هم در لیست امسال باشد ، را فضای ساده ، شیک و هنری آن دانست . برای خوردن ساندویچ ساده ی کریم باید چند دقیقه ای را در صف بایستید و البته لازم به ذکر است که غذاهای آن قیمت زیادی ندارند.

در طراحی داخلی رستوران مدرن سادگی و جذابیت همزمان است که نظرها را به خود جلب می کند، شکل ها باید طوری طراحی شوند که باعث تحرک و کنجکاوی بیشتر بینندگان شود. البته این مکان، جزو گرانترین رستورانهای شیراز به شمار میآید، اما ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. در میان سایر رستوران های لیست ، این رستوران یعنی At the Chapel قدمت تاریخی مربوط به قرن هفدهم دارد . جز عدسی، امکان طبخ سایر غذاها به صورت سفارشی وجود دارد. همین موضوع نیز باعث تفکیک دیزاین رستوران ها از هم می شود .فضای رستوران ها باید با نوع غذایی که ارائه می شود همسو باشد و حس خوشایندی را در فرد به وجود بیاورد. هر کدام از این غذاها از نظر طعم منحصر به فرد هستند.

در کنار انواع غذاهای با کیفیتی که به مشتریانش ارائه می کند طراحی داخلی منحصر به فردی دارد که حاصل هم فکری یک رستوران دار به نام کاترین باتلر و یک سازنده و طراح مبلمان به نام احمد سیدکی است . این جا تنها یک رستوران نیست بلکه محل برگزاری گالری های مختلفی در زمینه ی هنر است که هر ساله عهده دار میزبانی آن ها است . سقف رستوران های ایرانی معمولا کوتاه تر از باقی رستوران هاست و یا تزیینات گنبدی شکل و قوس دار و ایرانی دارند. سقف این فضاها معمولا بلند طراحی میشوند.نمای رستوران های مدرن معمولا از فضای داخلی آن پیروی میکند. معمولا فضای کافه رستوران ها دو قسمتی است . پنجرههای بزرگ و دید خوبی که این رستوران به شهر دارد واقعا دوست داشتنی است. برای این منظور تابلوها گزینههای خوبی هستند اما میتوانید از شلف و باکس دیواری نیز کمک بگیرید. البته فضای داخلی رستوران هم به خوبی طراحی و دیزاین شده تا این حس را بهتر و بیشتر به مشتریانش منتقل کند . شاید اصلی ترین دلیلی که توانسته رستوران سالا را در رده ی پنجم این لیست قرار دهد چشم انداز آن به معبد وات آرون تایلند باشد . فضایی که آرامش در آن موج بزند .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: