تزریق ژل لب برجسته سازی لب مراقبت بعد از تزریق ژل لب عوارض تزریق ژل لب

انتخاب برند به دلیل متفاوت بودن غلظت مواد استفاده شده در برندهای مختلف و کیفیت ژل‌ها اهمیت دارد. برای کسب آگاهی پیرامون بهترین برندها می‌توانید از دکتر پوست نیز مشورت بگیرید. تزریق چربی و مواد قابل‌کاشت از دیگر راه‌های افزایش حجم لب‌ها هستند. امروزه از این موارد استفاده نمی‌شود چرا که نتایج متنوعی به همراه دارند. ماندگاری ژل لب به عوامل مختلفی بستگی دارد که با دانستن این عوامل می توانید ماندگاری ژل لب را بیشتر کنید که در ادامه این عوامل را توضیح می دهیم. اولین موردی که در مورد تزریق ژل لب باید در نظر بگیرید نوع ظاهری و مدت ماندگاری ژل لب می باشد.

لب ها تا ۴۸-۷۲ ساعت اول پس از عمل پر کردن لب بسیار آسیب پذیر هستند. در حالی که سفر هوایی هیچ عارضه جانبی جدیدی برای لب های شما ایجاد نمی کند، اما احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش می دهد یا عوارض جانبی را که قبلا ایجاد کرده اند، بدتر می کند. فیلرهای پوست بی‌خطر و موثر هستند اما تمام فرایندهای تزریق همیشه خطراتی هم به همراه دارند. معمولا پزشک یا پرستار قبل از شروع درمان به‌طور کامل درمورد این خطرات برایتان توضیح می دهند. اگر در مورد هریک از این موارد شک داشتید، با مطب دکتر تماس بگیرید و مطمئن شوید. مهم است که قبل از انتخاب برند پرکننده لب، تحقیقات خود را انجام دهید و با یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط صحبت کنید.

امروزه ژل های پیشرفته از اسید هیالورونیک (یا HA) ساخته شده اند که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. این عنصر زیبایی ، بسیار مفید است زیرا قادر است که وزن خود را در آب تا 1000 بار نگه دارد. تزریقات می تواند در مناطق مختلفی از لب انجام شود تا ویژگی های شما را در آن ناحیه تقویت کند به فرم لب های شما منحصر به فرد شود. چند تصویر نمونه لب از آن چه مورد نظرتان است را تهیه و به پزشک نشان دهید.

✅ دو روز قبل از تزریق، از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک یا هرگونه محصول ضدپیری استفاده نکنید. ✅ برای کاهش ورم و کبودی در محل تزریق یک هفته قبل از تزریق، از داروهای بدون نسخه رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن استفاده نکنید. در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید. امکان نارضایتی، نامتقارن بودن لب‌ها و حجیم شدن یا برجسته بیش از حد پس از تزریق وجود دارد. 17 – اگر برآمدگی هایی رو در سطح لب مشاهده می کنید به این علت است که ژل ، در ناحیه نزریک به پوست تزریق شده است .

زمانی که شما استرس دارید و یا عصبی می‌شوید هورمونی به نام کریستول ترشح می‌شود که این هورمون خود عامل مهمی برای پیری و افزایش چین و چروک پوست بشمار می‌رود. پس زمانی که شما تزریق انجام داده و چین و چروک خود را بهبود می‌دهید فشار عصبی و استرس می‌تواند تأثیر آن را کم کرده و مدت ماندگاری آن را به شدت کاهش دهد. به علت اینکه مواد تزریقی مانند فیلرها دارای هیالورنیک اسید هستند و این ماده خاصیت جذب آب را دارد نوشیدن آب کافی بعد از تزریق می‌تواند سبب افزایش ماندگاری این ماده و افزایش میزان پرکنندگی آن شود. از آنجا که ژل توسط پیوند به هم متصل شده است، حرکت مداوم باعث می شود این پیوند ها در نهایت شکسته شده و محصول جذب شود. به عبارت دیگر، رابطه مستقیمی بین میزان حرکت لب ها، صحبت کردن، جویدن، بوسیدن، سرعت تجزیه ژل وجود دارد.

با این وجود، تعیین قدرت این رابطه دشوار است؛ زیرا به خود شخص و نوع ژل مورد استفاده بستگی دارد. بله، بعد از تزریق ژل لب می شود از بالم لب استفاده کرد؛ ولی از فشار دادن بالم روی لب خودداری کنید چون امکان دارد موجب تورم شود. بهتر است بعد از تزریق ژل به مدت 24 ساعت از شستشوی ناحیه لب خودداری کنید و بعد از این مدت با فشار ملایم اقدام به شستشو کنید. استفاده از شوینده‌های ملایم مخصوص پوست می تواند التهاب و تحریک پوستی را به حداقل برساند. سعی کنید ناحیه تزریق را تمیز و خشک نگه دارید تا از هرگونه بروز عفونت جلوگیری کنید. نتایج فوری را با پرکننده های لب مشاهده خواهید کرد، اما با کاهش تورم، نتایج کاملاً مشخص به نظر نمی رسند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: