تنظیمات وای فای روی مودم LTE جیبی TP-Link مدیریت مودم مجله نت ران-اصیل بخرید

شیار سیم‌کارت، شیار حافظه میکرو اس دی و پورت microUSB مهمترین رابط‌هایی بهترین مودم همراه اول این مودم هستند. این محصول فاقد صفحه‌نمایش بوده و مدیریت آن با استفاده از اپلیکیشن EZFi انجام می‌شود. در این مقاله سعی شد، انواع مودم‌های جیبی که در ایران طرفداران بسیاری دارند، معرفی شوند تا شما بتوانید با توجه به عملکرد و ویژگی‌هایی که مودم‎ها دارند، یک انتخاب مقرون به صرفه داشته باشید.

  • این جدول نیز مانند جدول بخش قبل اطلاعات دستگاه‌ها را نمایش می‌دهد.
  • جهت خرید بهترین مودم جیبی، پیشنهاد می‌کنیم آخرین تکنولوژی ارائه شده را بررسی کرده و نسبت به آن دستگاه را انتخاب نمایید.
  • همان‌ طور که از نام این مودم مشخص است محصول اپراتور ایرانسل بوده و از نسل چهارم اینترنت پشتیبانی می‌کند.
  • با توجه به امکانات و ویژگی هایی که این مودم دارد، به عنوان پرفروش ترین و بهترین مودم جیبی در بازار ایران شناخته شده است.
تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر کافیست وارد پنل مودم شوید و به قسمت پیامک بروید و پیامک را مدیریت کنید. این مودم دوبانده در باند 2.4 گیگاهرتز، سرعت وایرلس 300 مگابیت بر ثانیه و در باند 5 گیگاهرتز، سرعت وایرلس 867 مگابیت بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با شبکه 4G پیشرفته این مودم می‌توانید دسترسی به اینترنت را با حداکثر 64 دستگاه به اشتراک بگذارید. همانطور که مشاهده کردید نکات بسیار مهمی به منظور راهنمایی خرید مودم بی سیم همراه وجود دارند که اصلا نباید از آنها غافل شوید چرا که هزینه‌‌ی قابل توجهی را باید برای آن بپردازید. علاوه بر این موارد، فاکتورهایی مانند صفحه نمایش کوچک برای نمایش وضعیت اتصال و سرعت، اپلیکیشن مرتبط برای دسترسی به تنظیمات و همچنین دریافت SMS نیز بسته به سلیقه‌‌ی شما شاید هنگام خرید مهم جلوه کنند.

مودم مدل JMR541 و 4G ازبرند جیو

با لمس قوی فعال یا غیرفعال کردن هر آیکون یا مشاهده پیامک­ها ساده‌ تر بوده و به شما کمک می‌کند که بتوانید در مدت‌ زمانی کوتاه‌ تر اطلاعات را مشاهده کرده و آیکون‌ ها را غیرفعال یا فعال کنید. مانند دیگر مودم‌های فورجی به درگاه میکرو یو اس پی و اسلات کارت حافظه میکرو اس دی مجهز است. صفحه‌نمایش ندارد و فقط چند LED روی بدنه دستگاه، وضعیت شبکه‌ها و باتری را نشان می‌دهند. یک مودم ۴G با سرعت اینترنت ۱۵۰ مگابیت و کیفیت ساخت نسبتا خوب که از صفحه‌نمایش، کلید پاور، کلید منو، کلید ریست، شیار سیم‌کارت، اسلات کارت حافظه و وای‌فای تک بانده برخوردار است. یکی از بهترین مودم‌های قابل حمل و خوش قیمت بازار با شارژ باتری فوق‌العاده است.

تنظیمات وای فای روی مودم LTE جیبی TP-Link مدیریت مودم مجله نت ران-اصیل بخرید

مودم همراه تی پی لینک مدل M7350 V6 این قابلیت را دارد که با گذاشتن یک سیم کارت فعال ۴G و برقراری اینترنت، می توانید ۱۰ دستگاه را به اینترنت متصل کنید. این مودم با باتری قدرتمند ۲۰۰۰ میلی آمپری که دارد می تواند به مدت ۸ ساعت با ظرفیت کامل کار کند. سرعت دانلود در این مودم تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می رسد و همینطور سرعت آپلود نیز تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه می رسد. مودم همراه نزتک مدل NZT-99c محصولی از شرکت نزتک است که در نوع خود جزء بهترین مودم همراه می باشد. از ویژگی های بارز این مودم جیبی می توان به باتری لیتیومی ۵۲۰۰ میلی آمپر، کارت حافظه ۳۲ گیگ، نمایشگر LED، صفحه نمایش و پردازنده قوی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. صفحه نمایشی که این مودم دارا می باشد نمایانگر وضعیت شبکه و میزان مصرف باتری و دیتا و وای فای می باشد.

مودم همراه 4.5G قابل حمل الکاتل مدل EE70

از مودم نزتک به‌عنوان پاوربانک نیز می‌توان استفاده کرد، دو درگاه USB 2.0 و میکرو USB روی بدنه وجود دارد که اولی برای شارژ دستگاه‌های مختلف ازطریق مودم و درگاه دوم برای شارژ خود مودم به‌کار می‌رود. اگر قصد تهیه بهترین مودم جیبی دی لینک را دارید، این مدل قیمت مناسبی داشته و از عملکرد خوبی نیز برخوردار است. در مودم‌های جیبی انواعی از رابط‌ها وجود دارند که شما می‌توانید بنا به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

مودم همراه


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: