خط تولید دستمال کاغذی و بسته بندی | irandastmalkagaz

شرکت های فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی برندهای مختلف این دستگاه را با قیمت های گوناگون عرضه می کنند که پیش از خرید لازم است با توجه به نیاز خود و شرایط تان برای خرید دستگاه دستمال کاغذی در خانه یا هر مکان دیگری اقدام کنید. برای انتخاب و خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی و راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فول کات یا انواع مدل های دستگاه دستمال کاغذی بهتر است نکاتی را پیش از خرید و اقدام در نظر بگیرید. دستگاه های اصلی مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی شامل دستگاه جعبه زن ، دستگاه برش دستمال کاغذی، دستگاه بسته بندی جعبه ای دستمال کاغذی و دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی می باشد. این دستگاه تمام خودکار است و می تواند به طور خودکار قطعات تنظیم شده را انتقال دهد. به علاوه دقت آن 100٪ است که می تواند کارایی تولید را افزایش دهد و هزینه تولید را کم کند.

فروش دستگاه دستمال کاغذی و سفره یکبار مصرف

خط تولید دستمال کاغذی و بسته بندی | irandastmalkagaz

هزینه مربوط به دریافت مجوز بیش از یک میلیون تومان برآورد می‌شود. • یکی از توصیه های مهم تولید کنندگان به سرمایه گذاران، سرمایه گذاری پول در تولید کالاها و محصولات پر مصرفی است که استفاده از آن ها به زمان خاصی محدود نشده است چرا که در این صورت سود بالاتری نصیب آن ها خواهد شد. دستمال کاغذی هم نمونه ای از همین محصولات پر مصرفی است که محدودیت زمانی ندارد. روش کار به این شکل است که تکه های چوب بریده شده به صورت لایه های نازک برش داده می شوند و طی یک فرآیند شیمیایی به خمیر چوب تبدیل می شوند. سپس خمیر چوب برای جدا کردن مواد شیمیایی، وارد سیستم شوینده می شود.

سرعت کار دستگاه فول کات بسیار بیش تر از دستگاه تیغ است و ابعاد آن قابل تنظیم می باشد. این نوع دستمال ها علاوه بر خود کاغذ به جعبه و کارتن نیاز دارند. جعبه های دستمال کاغذی عمدتا از فیلم و زینک ساخته شده اند، از مقوای خاکستری، برخی طرح دار و برخی ساده ساخته شده اند. در پروسه تولید مهم‌ترین هزینه ثابت مربوط به تهیه مواد اولیه می‌شود. خمیر کاغذ به عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه تولید این محصول به شمار می‌آید و باید به صورت مداوم به کارخانه تزریق شود.

تمامی حقوق این سایت برای ایران دستگاه محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد. 7- در این مرحله بار دیگر خمیر با آب ترکیب می شود که با هدایت کاغذها به درون صفحات مشبک مقدار زیادی از آب کاغذها خارج می شود. سرانجام صفحات مات شده ای به پهنای 5/5 متر با سرعت 1981 متر در دقیقه تولید می شود.

دستگاه تولیدکیسه فریزررولی

9- استحکام کافی برگهای دستمال کاغذی به طوری که در حمل و نقل شکل و شمایل ظاهری خود را از دست ایران دستمال کاغذی ندهد. 5- دستمال کاغذی استانداردفاقد هر گونه پرز، الیاف خرد شده، سوراخو اجسام خارجی است. • گارانتی و خدمان پس از فروش که کلیه محصولات سایا صنعت با ضمانت خرید، به فروش می رسند.

  • فروش و بارگیری ماشین آلات فروخته شده و رضایت مشتری را در سایت ما.
  • این قطعات در فرآیندی به خمیر تبدیل می شوند که حاوی فیبر، سلولز و لیگنین است.
  • علاوه بر این دستمال کاغذی های ضخیم که از مواد مختلف ساخته می شوند، دستمال کاغذی حوله ای نامیده می شوند و با استفاده از دستگاه ساخت دستمال حوله ای تولید می شوند.
  • و در نهایت مرحله برش است که ورق‌های تولید شده برش داده می‌شوند و دور لوله‌های مقوایی نازک پیچیده می‌شوند.
  • حتماً متوجه شده‌اید که وقتی یک دستمال کاغذی را از جعبه خارج می‌کنید، به صورت اتوماتیک دستمال بعدی خارج می‌شود.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: