ردمی K50 Pro شیائومی ؛ بررسی ردمی K50 پرو پلاس شیائومی پلازا

مثلاً برای اجرای برنامه دوربین یا گرفتن اسکرین‌شات از صفحه نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید کاملاً در لبه گوشی پنهان می‌شوند. همچنین ما در بخش مجله میوال نیز تمامی اخبار روز شیائومی را به همراه بخش های آموزشی و تفریحی فراهم کرده ایم تا کاربران گرامی به راحتی به یک محتوای کامل و دقیق دسترسی داشته باشند. سنسور اصلی مدتی است که در بازار وجود دارد و احتمالا در گوشی Redmi K50 Gaming Edition عملکرد خوبی دارد. استانداردهای مدرن برای گوشی‌های هوشمند گیمینگ رده‌بالا ضروری است.

◄ طراحی گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

طرفداران عکس‌های سلفی هم می‌توانند از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره‌ی نمایشگر استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های ردمی K50 گیمینگ می‌توانیم به تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری، بهره‌گیری از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس و پشتیبانی از وای‌فای ۶E و NFC اشاره کنیم. همچنین می توانید مطالبی را در موردمقایسه پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 9 پرو وبررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس مشاهده کنید. شیائومی ردمی K50 گیمینگ را باید شاهکار سال 2022 نامید.استفاده از پردازنده قدرتمند ، سیستم خنک کننده بهتر و طراحی ویژه آن تنها بخشی از مزایای آن است. پردازنده ای که در این گوشی شیائومی استفاده شده ، اولین پردازنده 4 نانومتری مخصوص گوشی های موبایل است. سیستم خنک کننده ای که در k50 گیمینگ استفاده شده از یک طراحی 5 لایه استفاده می کند با سایز بزرگتر نسبت به مدل های قبلی ، عملکرد فوق العاده ای در کنترل دمای پردازنده دارد.

گوشی موبایل شیائومی ۱۱ تی پرو Xiaomi 11T Pro ظرفیت 256GB

علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در سه رنگ مشکی ، خاکستری و k50 gaming قیمت آبی تهیه کنند. این محصول در سه پیکربندی 128GB/8GB و 128GB/12GB و 256GB/12GB در دسترس قرار دارد. شیائومی برای خنک نگه داشتن گوشی از فناوری LiquidCool 3.0 بهره برده است. بنابراین اگر زمان زیادی را با گوشی خود بازی می‌کنید، شاهد داغ شدن دستگاه نخواهید بود. از جمله ویژگی‌هایی که مختص این گوشی طراحی شده Game Space است که به گیمر‌ها قابلیت دسترسی به تنظیمات تمامی بخش‌های گوشی را می‌دهد تا بالاترین راندمان را در اجرای گیم‌ها داشته باشند.

  • تصور کنید، شما می‌توانید ردمی K50 شیائومی پرو پلاس را تنها با 470 دلار با عملکرد برتر و تجربه بازی خوب تهیه کنید.
  • به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده.
  • دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30/60 فریم بر ثانیه داره و کیفیت ویدئوهایی که باهاش گرفته میشه هم خوبه.
  • خنک کننده خوب را در یک گوشی هوشمند گیمینگ نباید فراموش کنید، زیرا بازی های طولانی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند.
در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند. رابط کاربری MIUI برای بازی مناسب است و گزینه هایی برای گیمران در اختیار گذاشته است تا کاربران از گوشی گیمینگ خود بالاترین استفاده را داشته باشند. مانند سری K40 سال گذشته، نسخه مشکی Redmi K50 Pro امسال از طرحی متفاوت برای قاب پشتی نسبت به سایر نسخه‌های رنگی استفاده می‌کند. قاب پشتی دارای یک الگوی کریستالی خواهد بود که تحت شکست نور می‌درخشد. دایره‌ها و مثلث‌هایی در مستطیل وجود دارد که هماهنگ به نظر نمی‌رسند. اگرچه K50 Gaming Edition مدتی قبل منتشر شد، اما این فقط یک پیش نمایش از سری K50 بود.

ردمی K50 Pro شیائومی ؛ بررسی ردمی K50 پرو پلاس شیائومی پلازا

ممکن است برخی از شما نسخه K40 Gaming را به خاطر بیاورید که با ویژگی های گیمینگ کمی که در اختیار داشت کمی ناامید کننده بود. و نسخه K40 Gaming مجهز به Dimensity 1200 به عنوان یک مدل گیمینگ قدرتمند پذیرفته نشد. از ویژگی‌های بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز می‌توان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: