سئو off-page چیست؟ – مجله چاپخونه -بهترین بک لینک

سئو off-page چیست؟ – مجله چاپخونه

بسیاری از بازاریابان به شما خواهند گفت که امروزه عصر رسانه های اجتماعی است. بر اساس آنچه که اتصالات رسانه های اجتماعی شما با ارزش می دانند ، نشان می دهد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون می باشد. رعایت نکردن اصول Off Page می تواند باعث پنالتی شدن سایت شود که جبران این مشکل حتی از سئو کردن یک سایت نوپا سخت تر است.

  • بازاریابی محتوا همچنین با سایر تکنیک های خارج از صفحه مانند لینک سازی، رسانه های اجتماعی و روابط عمومی عنوان می شود.
  • این کلمه از دو جز اینفو و گراف تشکیل شده است، اینفو مخفف کلمه information به معنی اطلاعات است و graphic هم به معنی تصویر است، و اینفوگرافی یعنی ارائه اطلاعات یا اطلاع رسانی از طریق تصویر.
  • اگر صفحات لینک دهنده مرتبط بوده و دارای سطح قابل قبولی از اعتبار هستند، باید هنوز هم برای لینک گرفتن از آنها تلاش کنید.
  • می‌توانید این گزینه‌ را برای غنی‌کردن استراتژی سئو خارجی‌تان همیشه روی میز نگه‌دارید.
  • اثربخشی لینک بیلدینگ به دلیل اینکه مبتنی بر بک لینک مصنوعی است به کیفیت سایت هایی که در آن منتشر می شود بستگی دارد.

تمامی مواردی که خارج یک سایت بررسی می‌شوند و بر روی جایگاه آن در موتورهای جستجو مانند Bing، Google، Yahoo و … اثر می گذارند، سئو خارجی سایت است. به طور کلی درسئو offpage سایت طبیعی بودن لینک بیلدینگ بسیار مهم می باشد و اینکه از چه سایت هایی باید دریافت شوند و بر طبق چه اصول و پارامتر هایی ، در حیطه ی تخصص یک سئو کار قرار می گیرد . تفاوت بین برند منشن با لینک‌سازی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در این است که ذکر نام برند لزوماً ارتباطی به وب‌سایت شما ندارد. برند منشن می‌تواند در انجمن‌ها، مقالات، نقد و بررسی‌ها یا شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی انجام شود. این یعنی هرجایی که نامی از برند شما برده شود، برند منشن اتفاق افتاده است. به عنوان بخشی از استراتژی سئوی خارجی خود، باید تمامی منشن‌های خود را دنبال کنید و مطمئن شوید که به نظرات منفی یا گمراه کننده نیز پاسخ می‌دهید.

با لایت هوس گوگل (Google Lighthouse) سایت خود را آنالیز کنید!

لینک شکسته یا broken link از دیگر اطلاعاتی است که می توان از آن برای بهبود وضعیت وب سایت بهره برد. یکی از روش های ایجاد بک لینک که با جایگزینی صفحه ۴۰۴ به خوبی منجر به معرفی وب سایت شما می شود این اصطلاح خواهد بود. چنانچه کاربر با جستجوی صفحه ای به صفحه ۴۰۴ به عنوان یک صفحه با خطا هدایت شود با ایجاد لینک شکسته در همان صفحه می توان به صفحه مورد نظر خود کاربر را ارجاع داد. امروزه استفاده از لینک شکسته در سئو off page کاربرد فراوان دارد. لینک های شکسته داخلی و خارجی تاثیر فراوانی در افزایش بازدید از وب سایت شما خواهند داشت. سال 2020 است و تقریبا 97 درصد مردم در یک ماه گذشته حداقل یکبار از شبکه های اجتماعی استفاده کرده‌اند.

با تولید ویدیوهایی مرتبط با حیطه فعالیت وب سایت و معرفی خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید، مخاطبان بیشتری را به‌سمت وب سایت جذب خواهید کرد. همچنین اشتراک این ویدیوها در وب سایت‌های معتبری مانند YouTube، سایت بهترین بک لینک Vimeo، آپارات و… با افزایش آمار بازدید سایت، سئو آنرا بهبود می‌دهد. با توجه به آمار بالای بازدید این سایت‌های خبرگزاری، احتمال کلیک کردن بر روی خبر و وارد شدن به سایت شما خیلی بالا خواهد رفت.

سئو و تولید محتوا نیروی محرکه‌ی بازاریابی دیجیتال هستند.

آدرس، اسم و شماره تلفن بیشتر برای سئو خارجی در بهینه سازی سئو محلی از اهمیت برخوردار است اما به این معنی نیست که برای سایت های بین المللی بی فایده است. یکی دیگر از روش‌هایی که همچنان بسیاری از متخصصان سئو برای ایجاد بک لینک با کیفیت در یک وبلاگ مرتبط با موضوع کسب و کارشان استفاده می‌کنند، ساخت چندین بلاگ فنی است. نقطه مقابل این مفهوم، سئوی داخلی سایت یا on-page SEO است و همانطور که قابل پیش‌بینی است، به مجموعه اعمالی گفته می‌شود که داخل سایت شما و با منظور بهبود رتبه بندی سایت در نتایج گوگل انجام می‌شوند. فروم آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید.

سئو offpage


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: