سایبان تولید انواع سایبان برقی ، سایبان برقی ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتری

البته سایبان با پوشش پلی کربنات برای مناطق با آفتاب شدید توصیه نمیگردد، چرا که نور را از خود عبور می دهد. این سایبان از تعدادی مفتول و تعدادی ریل تشکیل شده است و پوشش آن مانند سایبان بازویی از پارچه‌های برزنتی می‌باشد. تفاوت این سایبان با سایبان بازویی در ابعاد قابل نصب می‌باشد و سایبان برقی ریلی را می‌توان با ابعاد بزرگتر نصب نمود. سایبانی که برای محل پارک خودرو استفاده می شود در واقع سقف‌هایی هستند که به موجب سایه‌ای که در زیر آن ایجاد می‌شود، محیطی امن را برای وسایل و تجهیزاتی که در زیر آن قرار دارد، فراهم می‌نماید. این سایبان‌ دارای ویژگی‌های بسیاری می‌باشد و مطابق با بررسی‌های انجام شده، بهترین روش برای محافظت از خودروها و سایر وسایل نقلیه، استفاده از سایبان‌ می‌باشد. سایبان‌ ماشین در بخش‌های مختلفی کارایی‌های و کاربرد داشته و از نظر مواد اولیه در ساختار آن‌ها نیز دارای تنوع بسیاری وجود دارد.

سایبان با پوشش UPVC

سایبانهای بازویی را این روزها در سر در مغازه ها و رستورانها و کافه ها و… انواع چترهای باغی در اندازه های ۲ ، ۳ و ۴ بصورت هشت ضلعی و مربعی قابل تولید هستند. معمولا بدنه این نوع از چتر ها را با استفاده از رنگ الکترواستاتیک رنگ می کنند. قبل از خریدن سایبان چوبی باید به نکات ریز و درشت بسیاری توجه کنید برای مثال باید به اب و هوا، رطوبت هوا، مقاومت چوب و غیره توجه کنید در غیر این صورت این نوع سایبان به زودی خراب شده و باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. این مدل سایبان محافظ خوبی برای وسایل نیست و در مدت طولانی باعث خراب شدن مبلمان و وسایل خانه می‌شود اما امروزه تقریباً بسیاری از خانه‌ها از شیشه درست شده‌اند، حتماً شما هم با این نوع خانه‌ها روبه‌ رو شده‌اید. پلی کربنات در برابر آب مقاوم است و دارای طراحی تمیزی است که جلوه ای تازه به در، پنجره یا پاسیو شما می‌دهد.

به جز قیمت موتور مورد استفاده در ساخت سایبان های برقی، مواد و متریالی که در ساخت بدنه این سایبان ها به کار می رود نیز کیفیت بالا تری دارد که هزینه بیش تری را نیز به دنبال خواهد داشت. سایز سایبانی که خریداری می کنید، ارتباط مستقیمی با هزینه آن دارد. سایز بزرگ تر باعث استفاده از متریال بیش تر و قیمت بالا تر خواهد بود.

سایبان تولید انواع سایبان برقی ، سایبان برقی ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتری

سایبان ماشین به دو شکل یک طرفه و دو طرفه طراحی می شود که اندازه ی آن بر اساس تعداد خودروهایی که قرار است کنارهم پارک شوند در نظر گرفته می شود. بنابراین داشتن وسیله ای به نام سایبان خودرو آن هم از نوع متحرک می تواند این نگرانی را برطرف نماید. • یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت سایبان، محل نصب آن می باشد.

زیرا سقف متحرک می تواند از ورود نور آفتاب، رطوبت باران و برف و سایر عوامل محیطی جلوگیری نماید. سقف متحرک دارای حالت جمع شو است، یعنی هر وقت بخواهیم می توانیم به راحتی آن را باز کنیم و در مواقعی که به آن نیاز نداشته باشیم، می توانیم آن را جمع کنیم. بدین ترتیب این نوع سقف ها تغییر و تحول بسیار بزرگی را در صنعت تولید انواع سقف متحرک و سایبان برقی به وجود آورده اند. تهیه سایبان بی کیفیت و غیر استاندارد مشکلات زیادی را به دنبال داشت.

سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی، به سایه‌بان‌های نورخان یا سایه‌بان‌های حیاط هم مشهورند. چون می‌توان آن‌ها را ۱۸ فوت (۵٫۴۹ متر) باز کرد و طول آن‌ها به ۳۰ فوت (۹٫۱۴ متر) یا بیشتر می‌رسد و در نتیجه می‌تونند فضای بزرگی در بیرون خانه را پوشش دهند. این سایه‌بان‌ها نسخهٔ مدرن سایه‌بان‌های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند (در قرن اخیر). میله‌های پیچشی در دیوار قرار می‌گیرند یا به دیوار کوبیده می‌شوند و بدین وسیله بار را در عرض دیوار پخش می‌کنند. سایه‌بان‌هایی که با دست جمع می‌شوند هنوز هم در دسترس هستند ولی سایه‌بان‌های برقی متداول ترند. هم‌اکنون بسیاری از موتورها دریافت کننده‌های سیگنال دارند و با کنترل از راه دور یا اتوماسیون خانگی کار می‌کنند.

سایبان برقی دو طرفه

سایبان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است که می‌خواهند از سایه لذت تعمیر سایبان چتری ببرند. کدام مدل مناسب مغازه و فروشگاه شما بوده و براساس آن چه بودجه ای نیاز خواهید داشت. پارچه‌های سایبان‌ها انواع مختلفی داشته و هر جنس، ویژگی‌های جداگانه‌ای دارند. در اصل کاور سایبان باید از ویژگی‌هایی مثل مقاومت بالا، قابلیت شستشو، ثابت بودن رنگ، دوام و پایداری در برابر شرایط محیطی، عدم پاره شدن و غیره باشند. به طور کلی کاورهای سایبان‌ها باید به قدری با کیفیت و مقاوم باشند تا شما بتوانید در تمام فصول از آن‌ها استفاده کنید.

با توجه به اینکه ظاهر این نوع سایبان ها ساده و در عین حال شیک است، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. به همین خاطر شرکت های تولیدی کننده سایبان همچنان سایه بان زنجیری را یکی از محصولات پر فروش خود می دانند. برای آشنایی بیشتر با انواع سایبان زنجیری و اینکه چه مزایا و کاربردهایی دارند، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. استقبال از آن نیز از سوی مصرف کننده بیشتر می شودقیمت سایبان فول باکس استقبال نمی کنند. البته به طور ناخواسته در سال های اخیر شرایط بد اقتصادی که در کشور حاکم شده است.

سایبان های برقی در مکان های بسیار متنوعی از حیاط منزل گرفته تا استخر ها و به عنوان محافظ خودرو کاربرد دارند. شما می توانید با مشورت با متخصصین فروش سایبان های برقی، مدلی از سایبان که برای شما کاربرد دارد را خریداری کنید. اگر شما به دنبال یک سایبان ارزان و با کیفیت می گردید، بهترین انتخاب برای شما شرکت سایبان مهرگستر می باشد.

پوشش برزنتی دارای خاصیت ضد آب بوده و انعطاف پذیری بسیار مطلوبی دارد. پوشش پی وی سی نیز دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است و این موضوع باعث شده همه سلیقه ها را پوشش دهد. پوشش پارچه ای نسبت به سایر پوشش ها دارای قیمت مناسب تری بوده و شاید یکی از دلایل اصلی محبوب شدن این نوع پوشش ها، همین قیمت مناسب آنها باشد. سقف برقی یکی از سازه های نسبتا جدید محسوب می شود که از نظر ظاهری و کارایی شباهت های زیادی به سایبان برقی دارد. سقف های برقی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند که این موضوع باعث شده تا افرادی که از این سقف ها استفاده می کنند، رضایت بسیار مطلوبی داشته باشند. این سقف ها به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند یک مکان را سر پوشیده نمایند.

لیست قیمت سایبان آویز دار


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: