صرافی کوکوین Kucoin به پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال اضافه شد

کوکوین لبز و کوکوین ونچرز که تلاش های آنها با راه اندازی کوکوین والت به ثمر نشسته، روند توسعه سرویس ها و محصولات بیشتر را هدایت خواهند کرد. سلام علی عزیز؛ خیر ربات کوکوین سود مرکب روزانه به شما نمی‌دهد. سلام امیر عزیز؛ ممنون که تجربه خودتان از کار با ربات کوکوین را در اختیار ما گذاشتید. سلام فرزاد عزیز؛ استراتژی‌های ربات کوکوین بسته به ربات ثابت است. تنها چیزی که شما امکان تغییر آن را دارید پارامترهای استراتژی‌های مختلف است. در قسمت transfer برای انتقال سود ربات از sub_account به سایر account ها, اکسچینج کوکوین کلا گزینه ی sub_account نیست که بخواد سودی جابجا بشه.

  • عملیات واریز در کوکوین کاملاً رایگان است، اما برای برداشت ارزهای دیحیتال در این صرافی باید کارمزدهای مشخصی را پرداخت.
  • در این بات، براساس ترجیحات کاربر، امکان استفاده از ترکیبی از این اطلاعات برای قرار دادن سفارش‌های خرید و فروش براساس حرکت قیمت کوین مورد نظر وجود دارد.
  • آیتم دیگر برای افزایش امنیت در صرافی کوکوین فعال کردن Restrict Login IP می باشد.
  • اکنون می‌توان با استفاده از یک کامپیوتر دسکتاپ به پلتفرم کوکوین دسترسی یافت.
  • هنگامی که شما حساب خود را باز کردید و پول خود را به حساب واریز کردید در بالای صفحه روی دکمه به معنای بازار کلیک کنید.
از صرافی بایننس انصراف داده و اقدام به ثبت نام در kucoin exchange کرده‌اند؛ زیرا که سخت‌گیری‌های بایننس برای معامله کنانی که احراز هویت نکرده بودن بسیار زیاد بود. این افراد فقط حق خرید و فروش رمز ارز تا سقف 0.6 بیت کوین را می داد. در صرافی کوکوین بدون احراز هویت هم می شود ما معاملات خود را تا سقف روزانه 2 بیت کوین انجام داد. صرافی کوکوین یک صرافی خارجی است که امروزه بسیاری از کاربران جهانی از این صرافی استفاده می کنند.

  • بنابراین اهل ترید در بازارهای رمزنگاری هستید حتما به این بستر توجه خاص نشان دهید.
  • برای مثال اگه شما بخواهین 1000 دلار ارز دیجیتال لایت کوین بخرین، تنها 1 دلار کارمزد پرداخت می کنین.
  • عیب استفاده از این روش این است که ریسک آن بسیار بالا می باشد.
  • کاربران این صرافی می توانند برای به دست آوردن جوایز، ارز دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند یا قرض دهند.

اکنون که ثبت نام را تکمیل کردید و می توانید از صرافی کوکوین استفاده کنید. راهنمای مبتدی ممکن است به شما کمک کند تا تنظیمات امنیتی را به سرعت تکمیل کنید و معاملات خود را در KuCoin را شروع کنید. برای شروع کار خود با صرافی کوکوین KuCoin، باید یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید. خدمات صرافی کوکوین در وب سایت به آدرس Kucoin.com در دسترس است. صرافی کوکوین از طریق اپلیکیشن iOS یا Android نیز در دسترس می باشد. در این ویدیو اموزشی روشی را به شما آموزش خواهیم داد تا با کارمزد صفر بتوانید هر نوع توکن یا استیبل کوینی را بین دو حساب مجزا در این صرافی جابجا کنید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین (Kucoin) + هدیه نقدی

با کلیک بر روی یکی از این بخش ها مثلا اسپات وارد صفحه ی جدیدی میشیم. یا اخرین قیمت رو میبینید که قیمت ارز مد نظرتون رو بر اساس جفت ارزش به شما نشون میده. علاوه بر این میتونید ارز ها رو با دسته بندی های مختلفی ببینید. در عرصه معاملات ساخته شد که پیش از این روی پروژه‌هایی مانند ant financial و iBox PAY کار کرده‌ بودند. از پروفایل خود وارد بخش «KYC Verification» شوید و در صفحه جدید روی گزینه «Start Verification» بزنید.

  • به‌دلیل شرایط قانون‌گذاری ایالات‌متحده، از کشوری به‌جز آمریکا متصل شوید و سعی کنید از نرم‌افزارها و اشتراک‌هایی استفاده کنید که همیشه بتوانید کشور خود را ثابت نگه دارید.
  • برای مثال، فرض کنید که قیمت اتریوم در حال حاضر ۶ هزار دلار است و شما پیشبینی می‌کنید که احتمالاً اتریوم افت قیمت خواهد داشت.
  • در صفحه جدید دو گزینه برای ثبت نام دارید؛ یکی از طریق ایمیل و دیگری با یک شماره تماس معتبر.
  • اما متاسفانه به طور کلی این امکان کوکوین، چیزی مشابه تیک پرافیت اتوماتیک در معاملات ندارد.
  • اگر شما روی میزان قیمت اصراری ندارید و به دنبال یک معامله سریع می باشید، این نوع سفارش را برگزینید.
  • صرافی Kucoin انجام معاملات توسط بات‌ها را سهولت بخشیده است.
صرافی کوکوین Kucoin به پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال اضافه شد با داشتن ایمیل و ارسال کد به ایمیل شما حساب شما در صرافی ایجاد خواهد شد. در این حین صرافی کوکوین یکی از صرافی هایی بود که بسیار مورد استقبال واقع شد. گفته می شود این صرافی جایگزین بایننس شود.صرافی بایننس از همه کاربران خواسته است تا اواخر مهر ماه احراز هویت خود را به اتمام برسانند. از این رو به زودی تمام کاربران ایرانی به سایر صرافی ها کوچ خواهند کرد. میهن بلاکچین مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین، رمزارز بیت کوین و دیگر رمزارزها است.

کاردانو چیست؟


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: