صفحه خانگی ۶ پارس بیت ماین

صفحه خانگی ۶ پارس بیت ماین

در کادر “Confirm Password” رمز عبور انتخابی خود را یک مرتبه دیگر وارد کنید. برای کار در صرافی بای بیت اپلیکیشن موبایلی طراحی و عرضه شده است که به راحتی بتوان در هرکجا که هستید معامله کنید. این صرافی ارزهای دیجیتال به وسیله فردی به نام یانگ هایپو تاسیس شده است. همچنین برای افزایش امنیت کاربری کاربران توصیه به استفاده از 2FA و ثبت شماره میشه همچنین دارای کد آنتی فیشینگ است. سپس پیام بایند شدن موفق (اتصال موفق اپلیکیشن تولید رمز پویا به حساب کوینکس شما) ظاهر می شود و به شما اعلام میکند که کار موفیت آمیز بوده و فرآیند به اتمام رسیده است.

احراز هویت بایننس

دقت کنید به دلیل تقاضای بالای این موضوع ما برآن شدیم تا سری مقالات و آموزش‌های صرافی‌های جایگزین را شروع کنیم و اینکه با صرافی کوینکس شروع کردیم اصلا دلیلی بر تأیید بهترین جایگزین بودن این صرافی نیست. به زودی بهترین صرافی‌هایی که می‌توان در ایران همچنان به معامله فیوچرز در آن‌ها پرداخت، معرفی خواهیم کرد اما فعلاً به دلیل تقاضای بالا برای این صرافی، به کل جوانب آن می‌پردازیم. اگر دارنده کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند VISA یا MasterCard هستید می‌توانید با وارد شدن به بخش Fiat در سایت صرافی کوینکس، ارز دیجیتال خود را خریداری کنید. البته با توجه به تحریم‌های بین‌المللی‌‌ که علیه ایرانی‌ها وضع شده است، امکان استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی برای معامله‌گران ایرانی در این صرافی، وجود ندارد. برای همین معامله‌گرهای ساکن ایران باید ابتدا با ریال خود از یک صرافی داخلی تتر (دلار دیجیتال) خریداری کنند و سپس با واریز تتر به حساب صرافی Coinex، معاملات خود را آغاز کنند.

– صرافی پولونیکس Poloniex

شما به راحتی با کارت های بانکی معتبر در دنیا همچون ویزا کارت و مسترکارت میتونید مبالغ مختلفی رو به سایت واریز کنید و براحتی ارز دیجیتال مورد علاقه خودتون رو خریداری کنید. در قسمت Invite code، کد دعوت که در واقع همان کد تخفیف شما برای کارمزدهاست را در صورت تمایل وارد کنید. چنانچه می خواهید با صرافی کوینکس، قابلیت های آن، مزایای صرافی کوینکس و … بیشتر آشنا شوید، از سایر مقالاتی که در وب سایت کوینکس ایران درج نموده ایم استفاده کنید. با این وجود زمانی که می خواهید برای حذف اکانت کوینکس خود اقدام کنید و حساب خود را غیر فعال نمایید به این موارد و غیر فعال شدن آنها نیز توجه داشته باشید.

اگر بخواهیم از نظر حجم تبادلات و میزان کاربران این دو صرافی را بررسی کنیم بدون شک انتخاب اول و آخر ما بایننس خواهد بود. در حال حاضر این صرافی در بیش از 100 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. هر روز بر تعداد کاربران و کشورهایی که از خدمات صرافی کوینکس استفاده می‌کنند افزوده می‌شود.

برای دیدن اطلاعات بیشتر هم، کادر نارنجی رنگ تصویر زیر را کلیک کنید. که می بینید چه شما با گوشی و چه با برنامه تحت وب بخواهید کار کنید، هیچ تفاوتی ندارند. در کادر اول که scan a QR code نوشته، که این گزینه خیلی ساده است، روی آن کلیک کرده، سپس عکس کیو آر کد QR کوینکس خودتان را اسکن کنید که به طور اتوماتیک فعال شود که پیشنهاد ما همین راه هست. کوینکس فارسی، آموزش هایی که در رابطه با کوینکس و ارز دیجیتال باید بدانید را برای شما ارایه می دهد.

وارد پنجره جدیدی خواهید شد که باید در آن ایمیل خود را تایید کنید. در پنجره باز شده روی گزینه Send Code کلیک کنید تا کد به ایمیل شما فرستاده شود. با کلیک بر روی این گزینه صفحه دیگری برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات کاربری خود اعم از ایمیل و پسورد انتخاب شده را در آن وارد کنید.

هیچ یک از صرافی ها به صورت کامل توسط ما تایید نمیگردند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به شما ارائه دهد. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. به این دلیل اگر ارز شما فیات می باشد ، ابتدا باید آن را به ارز دیجیتال تبدیل کنید و بعد حسابتان را شارژ کنید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ورود به کوینکس با موبایل وب سایت خود باشید.

بعد از انجام مراحل بالا انتقال یا برداشت شما انجام شده. آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید و کد دعوت (اگر دارید) وارد کنید وregister را بزنید. یکی دیگر از جنبه های امنیتی مهم برنامه Bug Bounty آنهاست که کاربران باهوش فناوری را که اشکالات یا سایر مسائل موجود در صرافی را تشخیص می دهند تشویق میکند تا تهدید را گزارش کنند و در ازای آن تا USDT پاداش دریافت کنند. حداقل پاداش 200 USDT هست، به این معنی که حتی کوچکترین اشکالات نیز پاداش خواهند گرفت.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: