طراحی داخلی طلا فروشی

هر چقدر مغازهی شما لاکچریتر باشد علاوه بر افزایش مشتریان واقعی، احتمال ورود افراد سودجو هم زیاد خواهد شد. این در حالیست که این عزیزان برای انتخاب نوع گاوصندوق آسانسوری بر اساس عملکرد، باید نکاتی را مد نظر قرار دهند. رنگ در طراحی دکوراسیون مغازه نقش مهمی ایفا می کند معمولا رنگ اصلی که در طراحی دکور مغازه بکار می رود متناسب با نوع محصولات موجود در فروشگاه می باشد به عنوان مثال شما یک فروشگاه شکلات مربوط به یک برند خاص داخلی را دارید به این ترتیب نکته مهم در انتخاب رنگ برای دکور، ویترین، کف، سقف و دیوارها کاملا متناسب با نوع محصولات آن برند است انتخاب نوع پوشش کف باید به نحوی باشد که برای یک مشتری یادآور ورود به فروشگاه برند شکلات باشد بدین ترتیب رنگ ها نشان دهنده امضای یک برند در طراحی دکوراسیون مغازه می طراحی دکور ویترین طلا و جواهر باشند.

به همین دلیل سعی کنید برای زیبایی بصری و تبلیغات تجاری درست محصولات و خدمات خود در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون مغازه کوچک خود از نورپردازی های حرفه ای و فکر شده استفاده کنید. اگر چیدمان درست انجام نشود مشتریان برای مشاهده هر کالا یا محصولی با چالش روبرو میشوند که قطعا این موضوع میتواند بر میزان فروش شما تاثیر بگذارد. همچنین بنا به درخواست کارفرما کانتر مغازه که از حیث امنیتی بسیار مهم بود، برون سپاری کرده و به صورت گاوصندوق های به هم چسبیده با ورق دوبل درست کردیم. در طراحی داخلی طلا فروشی ویترین ها که شامل ویترین جلو مغازه و قفسه بندی های داخل آن می باشد، در باید اصولی اساسی خاص آن کاربری را مد نظر گرفت. در طراحی دکوراسیون این فروشگاهها، ویترین حاوی قفسههای بخش جلویی مغازه و همچنین قفسه بندی داخلی فروشگاه است. در طراحی داخلی طلا فروشی باید به تمام قسمت های فروشگاه شامل کف فروشگاه، دیوارها و تجهیزاتی که در فروشگاه استفاده می کنید توجه ویژه ای داشته باشید. داخل مغازه با توجه به وسعت مغازه و نوع کاربری آن به دو قسمت پیشخوان فضایی که فروشنده در پشت آن قرار می گیرد و فضای بازدید مشتری از محصولات تقسیم می شود.

طراح داخلی باید همه نکات مهم را در رابطه با طراحی مغازه طلا و جواهر، مد نظر داشته باشد و در طراحی فضا در کنار توجه به زیبایی، مباحث امنیتی را نیز رعایت کند تا برای فعالیت صاحب مغازه مشکلی ایجاد نشود. برخی از کسب و کار ها مانند فروش طلا و جواهر، از قدیم تا به امروز از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و در سال های گذشته به شیوه های مدرن تری در حال کسب درآمد می باشند. برای مکان های مسکونی، جهت مکان های تجاری و فروشگاهها باید از کفپوش هایی مانند سنگ، سرامیک و غیره بهره ببرید. اگر مغازه شما بزرگ است می توانید طلا و جواهرات را دو طرف مغازه در پارتیشن بندی هایی قرار دهید. دکوراسیون جواهرفروشی که با طراحی مدرن و در عین حال لوکس خود، جایگاهی درخور برای ارائه هر چه بهتر جواهرات ارائه می دهد. آن چه خط معمار در این بخش برای کاربران گرامی اش آماده ساخته و ارائه خواهد داد، نمونه ای از دکوراسیون داخلی طلا فروشی مدرن می باشد. 1. تابلو مغازه طراحی منحصر به فرد و حرفه ای داشته باشد و شامل لوگو یا برندتان و اطلاعات حداقلی مورد نیاز باشد.

در اینجا بیشتر به بازنگری وب وبسایت دکوراسیون داخلی فروشگاه جوراب فروشی. فضای داخلی این فروشگاه باید به گونه ای انجام می شد که معرف نام تجاری آن بوده و در میان سایر فروشگاه ها شناخته شود. از نکات اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه توجه به دو عنصر نور و رنگ است که نقش تعیین کننده ای در جذب مشتری خواهد داشت. تعیین دکوراسیون زیبا برای مغازه یک عدد از موارد مهمی هست که بایستی به آن توجه ویژه ای داشت چون فروشگاه اساسی طراحی داخلی شیک و ویترین خوشگل می تواند سبب ساز جذاب اکثر خرید کننده ها شود؛ در ادامه این مطلب ایده هایی کاربردی برای طراحی داخلی فروشگاه های متفاوت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم. دکوراسیون داخلی نیز از این دسته جدا نبوده و یک طراح داخلی یا دکوراتور حرفه ای را می توانیم با نگاهی به پروژه هایش شناخته و از دیگران متمایز نماییم. شما باید طراحی داخلی را به دسته ای انجام دهید که افراد بتوانند در حد امکان فضای رفت و آمد و توفق به جهت نگاه نمودن به فرآورده و محصولات را داشته باشند. طراحان کانتر های شیشه ای با پایه ی فلزی در مرکز فروشگاه برای نمایش محصولات قرار داده اند.

علاوه بر نکات گفته در گزینه ویترین و طراحی داخلی مغازه، نکته کلیدی دیگری که به تیتر یک اورجینال در طراحی فروشگاه وجود دارد، مسیر رفت و آمد مشتریان است. در طراحی یک مغازه طلا و جئاهر، ویترین نقش مهمی را دارد، زیرا کلیه کالاهای مغازه اساسی جای گرفتن در یک ویترین دیدنی می توانند چشم ها را به خود خیره کرده و اشخاص را به باطن طلا فروشی بکشانند. اما نکته خیلی مهم این است که ممکن است مغازه شما در کنار بسیاری از مغازههای دیگر قرارگرفته باشد لذا حتماً در طراحی ویترین مغازه سعی کنید تفاوت را ایجاد کنید مثلاً تصویر بالا که میتوانید از یک فانوس آویز برای نمایش دادن کفشهایتان استفاده کنید. طبقه اول به طلاجات، و طبقه بالا به نقره و الماس اختصاص دارد. این موضوع در طلا فروشی ها نمود بیشتری دارد. همچنین استفاده از این تنالیته ی رنگی گرم ایجاد محیطی گرم و صمیمانه می نمود و باعث می شد تا مخاطبان مدت زمان طولاتری را در داخل فروشگاه بگذرانند. در طراحی با چوب لازم است از نورپردازی به صورت حرفه ای تر استفاده نمود تا نور کافی محیط تامین شود. نورپردازی ها باید به گونه ای باشد که شکوه و جلال جواهرات ویترین را به صورت هر چه زیباتر به نمایش بگذارد.

طراحی دکوراسیون مغازه در صورتی که کاملا استاندارد و بر اساس مهارت و تجربه، طراحی و اجرا شده باشد در سریعترین زمان پس از پیاده سازی آن تحولات زیادی در میزان مشتریان ایجاد میکند. قطعا زمانی که کارها بر اساس اصول و قواعد انجام میشود نتیجه بهتری حاصل میشود؛ از طرفی اگر طراحی دکور مغازه بر اساس اصول پیش برود قطعا روند جذب مخاطب با سهولت بیشتری اتفاق خواهد افتاد. نورپردازی دکوراسیون ویترین مغازه در شب دید زیبایی ایجاد می کند و همچنین در دکوراسیون مغازه کوچک دارند با استفاده از ترفندهای نورپردازی و خطای دید، فضا بزرگتر جلوه می کند.

اگر طراحی دکوراسیون مغازه شما منحصر به فرد و متفاوت باشد قطعا افراد به سمت مجموعه شما جذب خواهند شد. دکوراسیون مغازه، یکی از نقاط مهم برای جذب مشتری است؛ به همین دلیل طراحی دکوراسیون مغازه که در مجموعه طراحی دکوراسیون تجاری قرار دارد، اهمیت بالایی دارد. برای انجام هر گونه امور مربوط به طراحی، ساخت و بازسازی در مشهد میتوانید از مجموعه حامی ساخت کمک بگیرید. حامی ساخت ارائه دهنده خدمات طراحی دکوراسیون داخلی، برای طراحی دکوراسیون مغازه شما در کنارتان است و بهترین خدمات را به شما ارائه میکند. اجزای اصلی طراحی دکوراسیون مغازه می باشند و ما در گروه معماری مهران طاهری سعی کرده ایم تا بهترین نکات را در این زمینه در این مقاله مطرح نماییم. مهمترین و اصلی ترین کاربرد ویترین شیشهای، نمایش محصولات در مغازه است و حتی بسیاری از آن برای دکوراسیون داخلی نیز استفاده میکنند. همانطور که در بالا هم گفته شد مهمترین موارد در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه نورپردازی مناسب میباشد.

از طرفی چیدمان جواهرات باید به صورتی باشد که ارگونومی دید انسان در آن رعایت شود. نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در نظر گرفت مانند شکل، ارتفاع، متریال، ارتفاع و فرم ویترین از تاثیر بسیار بالای در دید مشتری خواهد داشت. استفاده کنند یک نورپردازی زیبا متناسب با نوع محصولات و سبک فروشگاه تاثیر بالایی در فروش و جذب مشتری خواهد داشت. نورپردازی به تنهایی می تواند جلوه تابلو و محصولات را دو چندان کند. این مسیر باید به گونهای باشد تا مشتری به راحتی بتواند حین عبور، از محصولات شما دیدن کند و همچنین با سایر افراد برخوردی نداشته باشد. برای دیدن برخی از ایده های بصری عالی برای دیوار قدرت، در Pinterest جستجو کنید. سنگ های کف طوسی رنگ از شرکت سنگ سفیر سپاهان خریداری شد. کاغذ دیواری مخمل برجسته مشکی که در اصل پارچه دیواری می باشد از شرکت صدر استون خریداری شد. در اینجا با موارد قابل توجه دکوراسیون داخلی و نمای مغازه آشنا خواهید شد. باشد که در اینجا فاکتورهای ارائه محصول در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه مد نظر ما می باشد.

8. سعی کنید طیف های رنگی اجزای استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه مطابق با رنگ لوگو و برندتان بوده و با آن همخوانی داشته باشد. با علم به متراژ کم و طول زیاد مغازه و عمق کم آن طراح خانم مهندس رئیسی تمامی قوانین علمی طراحی داخلی در فضاهای کوچک را رعایت نموده است، ویترین این مغازه معلق است و هیچ پایه ایی ندارد، برای اجرای آن از شاسی کشی آهن استفاده کرده اند و قوطی های آهن را به تیری در سقف جوش دادند. استفاده از دوربین های مدار بسته، نصب شیشه های ضد ضربه و محکم، به کار بردن درب های کنترل دار و غیره از جمله کارهایی هستند که می توان برای ایجاد امنیت لازم در طلا فروشی ها انجام داد. درب ها قاب تونیک خورده و کمدهای کلاسیک که بعد از ساخت رنگ پلی استر طوسی زده شد.

10. در طراحی نمای بیرونی مغازه از خلاقیت بیشتری استفاده کنید و از امتحان طرح های جدید و نوآورانه در دکوراسیون ویترین مغازه و طراحی نما مغازه نهراسید. معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی نمای بیرونی مغازه ها طراحان سعی می کنند فاکتورهایی از قبیل انتخاب رنگ مناسب بر اساس فعالیت مورد نظر، متریال و سبک اجرای نما که پل ارتباطی اصلی مشتریان با مغازه می باشد و در اولین برخورد توجه مخاطب را به خود جلب می کند، نحوه چیدمان فضای داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی، نورپردازی نما و فضای داخلی که هر کدام با توجه به فضا و پتانسیل مغازه در جایگاه خود بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. 9. برای داشتن یک کسب و کار حرفه ای سعی کنید در کنار ایده های خود از مشاوره طراحان مجرب در طراحی ویترین مغازه، طراحی نما مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه کمک بگیرید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: