قوی ترین لیست بک لینک رایگان آپدیت 2022 l وبکیما-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

قوی ترین لیست بک لینک رایگان آپدیت 2022 l وبکیما-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

اگر یک وب سایت را مدیریت می کنید، مطمئنا درباره اهمیت سئو و بهینه سازی سایت آگاهی دارید. تکنیک های سئو که برای افزایش رتبه سایت استفاده می شوند، بسیار زیاد هستند. مصاحبه با شخصی مهم در حوزه کسب و کار شما و انتشار محتوای آن در وبسایت خودتان هم می‌تواند زمینه‌ساز خرید بک لینک pbn گرفتن باشد. بعد از اینکه محتوا را منتشر کردید، آدرسش را به شخص مصاحبه شونده می‌دهید. او هم آن را در لینکدین، وبسایت، فیسبوک یا اینستاگرامش منتشر می‌کند.

تناسب و ارتباط بک لینک

مثلاً می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف با وی و مطالبی که منتشر می‌کند تعامل داشته باشید و برایش نظر بگذارید. با ارائه نمونه کار، ساختار محتوا و اثبات توانایی و جدیت خود در قالب یک متن مختصر و مفید، خرید بک لینک صاحب وب‌سایت را متقاعد کنید. ارتباط لینک توسط متن لینک، محتوای متن اطراف لینک و سایر لینک‌های خارجی موجود در آن صفحه تعیین می‌شود. سایت A به سایت B لینک داده و در مقابل سایتB هم به سایت A لینک می دهد.

مثلا سایت A، یک سایت گردشگری است که مطلبی درباره برنامه سفر یزد نوشته و در آن به یکی از مطالب سایت B که راجع به یزد است، لینک داده است. یکی دیگر از اشتباهات بزرگ در مورد لینک بیلدینگ این است که بسیاری از افراد فقط در سایت هایی به سایت شما لینک می دهند که لینک آنها را دنبال می کنند، که می تواند روند ساخت لینک شما را غیر طبیعی به نظر برساند. بنابراین، علاوه بر ساخت لینک های پیگیری، باید لینک های nofollow را نیز ایجاد کنید. وقتی به سایت خود فقط به یک روش لینک می دهید، به گوگل این امکان را می دهد که شما در حال ایجاد بک لینک برای سایت خود هستید.

۴. پیدا کردن منابع دریافت بک‌لینک

البته شرط و شروط‌هایی در این زمینه وجود دارد که بعدا به آن‌ها اشاره می‌کنم. بنابراین، خزنده‌های گوگل هم باشه‌ای می‌گویند و سری به سایت منتوریکس و صفحه دوره گوگل ادز می‌زنند. این نوع از بک لینک یعنی بک لینک دوفالو برای رتبه بندی اهمیت دارد و به سئوی سایت کمک می‌کند. یکی دیگر از اشتباهات رایج در ساخت بک لینک این است که بسیاری از افراد فقط به یک صفحه لینک می دهند نه به سایر صفحات سایت خود.

بنابراین وقتی صفحه‌ای برای کاربر ارزش قائل باشد و گوگل متوجه این موضوع شود رتبه آن صفحه را بهبود می‌بخشد. در لیست زیر، گروهی از سوشال بوک‌مارک‌های معروف را گردآوری کرده‌ایم. با اشتراک محتوای خود در این وبسایت‌ها می‌توانید بک لینک دریافت کنید. اگر بودجه مناسبی داشته باشید، خرید بک لینک رویکرد خوبی به حساب می‌آید اما اگر بودجه کافی ندارید و در عوض زمان و تجربه قابل توجهی دارید، بک لینک های رایگان برای شما مناسب خواهند بود.

  • مجموعا 12 رپورتاژ لایه یک (مستقیم) و 16 رپورتاژ لایه دوم در پلن بک لینک ترکیبی C3 منتشر میشود.
  • ربات‌های گوگل از طریق لینک‌ها بین وبسایت‌ها می‌خزند و آنها را ایندکس می‌کنند.
  • تاثیر خرید بک لینک و لینک سازی اصولی این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است.
  • در صورتیکه خرید بک لینک یا بک لینک سازی شما شامل موارد بالا نباشد نگرانی از بایت پنالتی توسط بک لینک نداشته باشید.
  • هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شود.

در بیش‌تر سایت‌ها و وبلاگ‌ها نیاز است که نظر شما را مدیر سایت تایید کند، ولی مدیران سایت‌ها این نوع خرید رپورتاژ آگهی جهت افزایش رنک در گوگل را اسپم به حساب می‌آورند. با حمایت‌هایی که دولت به تازگی از مسنجرهای ایرانی کرده است، تعداد این نوع به شدت افزایش داشته است. مدیران این نوع مسنجرها با هر شیوه و ترفندی اعم از پاپ‌آپ، نصب اجباری و تحمیل این نوع مسنجرها به کاربران ایرانی، قصد در بالابردن کاربران داشته‌اند. پر هزینه بودن این نوع تبلیغات، نامعتبر بودن آمار تعداد کاربران و هم‌چنین استفاده کم ایرانیان از مسنجرهای ملی و ایرانی از دلایل نامناسب بودن آن‌ها برای بک لینک هستند. وبلاگی که محتوای اختصاصی و با ارزش تولید می‌کند بیش‌تر می‌تواند به شما بازدید هدفمند بدهد.

وقتی کسی روی لینک سایت شما که در یک سایت دیگر گذاشته شده کلیک می‌کند، در واقع شما ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت Referral Traffic در گوگل آنالیتیکس کاربرانی که از طریق بک‌ لینک‌ها به سایت شما وارد شده‌اند را ببینید. اگر شروع به دریافت خدمات linkbuilding سئو از دامنه هایی کنید که گوگل به آنها اعتماد دارد، گوگل می تواند به شما اعتماد کند. ولی خوب دریافت بک لینک قواعد خاصی دارد که در بالا به آن اشاره شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: