قیمت دریچه خطی اسلوت فارس اسپیرال

قیمت دریچه خطی اسلوت فارس اسپیرال

قبلا شاید فراهم کردن هوایی مطبوع در ساختمان های تجاری و بزرگ، بسیار دست نیافتنی به دریچه اسلوت نظر می رسید. اما امروزه با پیشرفت هایی که در صنعت ساختمان ایجاد شده است، این مورد دیگر دور از دسترس نیست. یکی از ابزارهایی که امروزه استفاده از آن، در جهت تولید هوایی مطبوع و مناسب بسیار مورد توجه قرار دارد، دریچه اسلوت یا دریچه اسلات است.

  • دریچه های خطی اسلوت را حتی می توان به شکل قوسدار ، متناسب با انحنای موجود در سقف ، تولید و نصب کرد.
  • دریچه اسلات تهویه ساندر واقع با قرارگیری دو قاب اصلی در دو سمت دریچه ساختار بدنه ایجاد شده و سپس با اضافه شدن هر شیار در این دو شاهد ایجاد مدل جدیدی از دریچه اسلوت خواهید بود.
  • این دریچه دارای جنسی از آلومینیوم است و دارای پوششی از رنگ کوره ای می باشد.
  • هر اتاق به یک دریچه ذخیره و برگشت یا کوره نیاز دارد تا هوا را از کانال های HVAC به فضا توزیع کند، سپس هوای خروجی را جمع آوری کرده و به بیرون منتقل کند.

بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می‌شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود. دریچه‌های هوا اسلوت با توجه به شکل ظاهری خود دارای انواع مختلفی خواهند بود. به‌صورتی که اگر دو شیاره هوا و یک تیغه جداکننده در بین آن‌ها باشد، شاهد دریچه دو اسلات گفته خواهد شد. اگر تیغه جداکننده به دو عدد افزایش یابد؛ تعداد شیارهای هوا به عدد سه رسیده و دریچه سه اسلوت برای مشتری طراحی شده است.

دریچه بازدید

با توجه به عدم‌ثبات قیمت متریال مصرفی تنها پس اعلام مشخصات ذکر شده امکان اعلام قیمت تمام شده برای مشتریان عزیز وجود دارد. همچنین با حذف واسطه و خرید مستقیم شما از شرکت تولیدکننده تهویه سان شاهد ارائه قیمت منصفانه و دریافت محصول تولیدی با کیفیت خواهید بود. این دریچه ها دارای حداکثر ارتفاع جهت هوادهی تا 5 متر و محل نصب آنها در داخل دیوار و با پیشانی سقف کاذب و سقف ها می باشد. باکس پلنیوم را می توانید متناسب با نیاز خود در محیط مورد نظر در جنس های مختلفی نظیر گالوانیزه و یا آلومینیومی تهیه کنید. دریچه‌های دو انحرافی از آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه ساخته شده‌اند. باز هم، فولاد گالوانیزه ارزان‌تر است، اما سنگین‌تر و راحت‌تر زنگ می‌زند.

مشخصات فنی دریچه اسلوت

الوفلاشینگ با نزدیک به 3 دهه فعالیت در حوزه ی آهن آلات من جمله خرید و فروش ورق رنگی به دنبال رضایت مندی و جلب اعتماد شما مصرف کنندگان می باشد. ارائه کردن اطلاعات شخصی مانند آدرس، شمارهٔ تلفن ثابت، اطلاعات حساب بانکی، شناسهٔ شبکه های اجتماعی و … اگر می‌خواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمی‌شناسید بپردازید یا کالای گران قیمتی را با خود حمل کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً کسی همراه شما باشد.

جریان هوای دریچه خطی اسلوت متری به شکل هم سنگ و نا سهیدنی داخل محیط بکار برده میشود. در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت دریچه بکار رفته بستگی دارد. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می شود، بدین دلیل خروج هوا از طریق دریچه هم یکسان خواهد شد و هم خوشایند خواهد شد.

دریچه کولر خطی

همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند. متناسب با نوع نیازی که دارید و همچنین بسته به شرایط سقف کاذب می توانید از جنس ها مختلف و ضخامت های متفاوتی بهره بگیرید. طول و تعداد دریچه های خروجی این پلنیوم ها نیز وابسته به محیط مورد استفاده شما می تواند تغییر کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: