مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

علاوه بر این، تعداد تاییدات یک تراکنش نشان دهنده تعداد بلوک هایی است که حاوی این تراکنش هستند. آیا برای برداشت از صرافی کوینکس نیاز به تایید بلوکی است؟ این نرم افزار موبایل به اسم CoinEx – A Trustworthy Cryptocurrency Exchange می باشد که دارایی 50 هزار نصب فعال است که هر روز در حال افزایش است. تایید Confirmation در برداشت از صرافی کوینکس چیست؟ شبکه ERC20 , TRC20 چیست؟ در این مقاله سعی داشتیم به سوال صرافی ارزدیجیتال coinex چیست؟ 2- در این قسمت شما باید شبکه ای که قراره از اون طریق این رمزارز دلار جابجا بشه رو انتخاب کنید.

هنگامی که تراکنش در یک بلوک گنجانده شد، 1 تأیید خواهد داشت. در حال حاضر بالاترین لوریج در قسمت پرشیوال (فیوچرز کوینکس) عدد 100 می باشد که برای بیت کوینه و بعد از اون بالاترین لوریج 50 برای سایر ارزهاست. 3- در نهایت هم آدرس والت مخصوص اون شبکه رو کپی می کنید. 2- این قسمت هم اطلاعات کلی و برخی پرسش و پاسخ در مورد همون ارزی که میخواین ارسال کنید. یعنی شما برای ورود به حساب کاربری خود ابتدا باید پسورد خود را وارد کنید و بعد کدی که اپلیکیشن در گوشی هر دو دقیقه یک بار تولید می کند را وارد کنید. برای واریز به صرافی کوینکس شما باید به صرافی کوینکس ورود کنید و در داخل اکانت کاربری باشید و سپس مراحل زیر رو طی کنید. هنگامی که یک تراکنش در شبکه بلاکچین منتشر می شود، به این معنی است که توسط ماینرها در یک بلوک بسته بندی می شود.

این توکن رو میتونید از داخل خود سایت کوینکس هم خرید صرافی coinex برای ایرانیان و فروش کنید. 2- خب در این قسمت هم اطلاعات مربوط به همون ارز رو مشاهده می کنید که حداقل واریز و برداشت و تاییدیه بلوکی چقدر باشه. ارز های مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر در این صرافی پیشتیبانی می شوند. کارمزد صرافی کوینکس برای برداشت از حساب برابر با 0.0006 بیت کوین می باشد. طبق آمارهای سایت کوین مارکت کپ، صرافی کوینکس 437 جفت ارز در بازار دارد. هنگامی که به صفحه خرید در Simplex هدایت شدید، می بایست جزئیات پرداخت خود را وارد کنید، برای ورود به فرآیند تأیید، روی Pay Now کلیک کنید. 7- در نهایت پس از انجام و پر کردن مراحل بالا میتونید به راحتی بر روی دکمه Withdraw کلیک کنید. همچنین با احراز هویت ، امکان برداشت تا سقف 1 میلیون دلار در شبانه روز افزایش مییابد.

صرافی Coinex یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain دارد که در 28 ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شده است. سفارش معاملات در حالت Stop limit چگونه است؟ بر اساس اطلاعات مربوط به صرافی کوینکس که رابطه با تایید بلوکی آمده است این طور عنوان می شود که تایید بلوکی یا Confirmation به فرآیندی اشاره دارد که در آن تراکنش در بلاک گنجانده شده و به بلاکچین اضافه می شود. در فضایی کاملا مطمئن می توانید به معاملات خود بپردازید. معاملات لوریج می تواند منجر به سود دهی های بسیار زیادی شوند اما به همان اندازه ممکن است زیان های کلانی نیز داشته باشند. بازار اسپات یا همان معاملات مستقیم اشاره به خرید و فروش ارز های دیجیتال در روند معمولی داشته و معمولترین روش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال محسوب میشود. پس از ارسال موفقیت آمیز دارایی به شبکه بلاکچین، کاربران می توانند اطلاعات دقیق تراکنش را در اکسپلورر بلاک چین مربوطه بررسی کنند.

در بخش معاملات Spot وبسایت CoinMarketCap، با میزان تراکنش بیش از ۱۵۵ میلیون دلار در زمان نوشتن این مقاله، قادر به کسب رتبه ۴۷ شده است ولی در معاملات آتی یا Futures که در وبسایت تحت عنوان ابزار مشتقه یا Derivatives از آن یاد میشود، هیچ دادهای از این صرافی ثبت نشده است. توجه داشته باشید که بعد از فعال کردن این گزینه یک ایمیل برای شما ارسال می شود که کد ارسال شده را باید در کادر موجود در زیر قسمت که ایمیل قرار دهید. شاید نام CET را در سایر صرافی ها ندیده باشید، چرا که این ارز فقط در این صرافی قابلیت معامله را داراست و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و مورد معامله قرار دهید.

در فضایی کاملا مطمئن می توانید به معاملات خود بپردازید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: