مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی،تجربی،انسانی،هنر،زبان،تلفنی آی مشاوره | darsjet

شاید انتخاب شهر و شرایطی که دقیق نمی دانید می توانید خود را با آن وفق دهید یا خیر. پس با حفظ آراش در مدت چند روزه ی انتخاب رشته سعی کنید با بهره گیری از مشاوران خبره و افراد آگاه انتخاب رشته نمایید و فرایند وارد کردن انتخاب هایتان در سایت سازمان سنجش را نیز به روزهای و ساعات پایانی موکول نکنید. بهترین مشاوره انتخاب رشته ریاضی باید به صورتی باشد که بتواند تمام انتظارات داوطلب را برآورده سازد و با توجه به مهارت و تجربه‌اش، او را راهنمایی کند.

اول اینکه خودتان دست به کار شوید و راه های محتلف را امتحان کنید تا پس از صرف زمان و هزینه زیاد راه درست را پیدا کنید. نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند. شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد. شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید. اگر قبلاً میزان مطالعه شما کم بوده است، باید شروع کندتری داشته باشید و برای حالت گذار به ساعت مطالعه زیادتر برنامه زمانبندی مناسب داشته باشید. اما به صورت جدی می توان گفت که کنکور از تابستان پس از اتمام سال یازدهم شروع می شود.

نتایج این آزمون‌های شخصیت شناسی مشخص می‌کنند هوش و علاقه دانش آموزان در کدام رشته های دانشگاهی بیشتره. پس در این مرحله ما در دپارتمان بارسا آزمون‌های روان شناختی معتبر و مرتبط خواهیم گرفت و با توجه به نتیجه آزمون، فرآیند مشاوره انتخاب رشته آنلاین کنکور رو ادامه می‌دیم. حالا با توجه به رتبه و جنس های دانشگاهی که شما مجاز به تحصیل در آن هستید میتوانید انتخاب رشته شروع کنید.برای انتخاب رشته میشود هم از رتبه و هم از تراز یا نمره استفاده کرد که تمامی این اعداد باید طبق رتبه و تراز در سهمیه در نظر گرفته شود.

خدمات آی مشاوره

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی،تجربی،انسانی،هنر،زبان،تلفنی آی مشاوره | darsjet

این 14 نکته به شما کمک می کند تا بتوانید رتبه بسیار خوبی را در کنکور ریاضی سال ۱۴۰۲ به دست بیاورید. اما اگر بخواهید بر اساس کتب درسی پیش بروید بدون اینکه از منابع کمک آموزشی و یا کتاب های تستی کنکور خود را پشت سر بگذارید، شاید به ۵ درصد سوالات هم نتوانید پاسخ درستی بدهید. یکی از علت‌هایی که فرمول های ریاضی برای بسیاری از داوطلبان سخت می‌باشد این است که تمرین کافی نداشته اند.

انتخاب رشته کنکور فرهنگیان

می‌دونید رشته‌های دایناسوری انتخاب رشته درس جت چیه؟ رشته‌هایی که چند سال براش زحمت می‌کشید، ولی بعدا حذف میشن. یعنی یه ربات، کامپیوتر یا اپلیکیشن کار شما رو مثل آب خوردن انجام میده و اون رشته دانشگاهی مانند دایناسورها منقرض یا خیلی کم رونق میشه. به دلیل آگاهی نداشتن از خیلی از موارد مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور دانش آموزان رشته‌ای قبول شدند که بعدا در دانشگاه متوجه میشن همکلاسی‌هاشون با رتبه‌های خیلی بدتر کنارشون هستند.

  • از طرفی دیگر قبولی در رشته های غیر متمرکز تنها بر اساس رتبه و تراز کسب شده توسط کاربر است.
  • جهت دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور از الف مشاور و بهره‌مندی از راهنمایی‌های بهترین مشاوران ایران روی لینک زیر کلیک کنید.
  • بنابراین در این اولین قدم، یک مشاور خبره باید از جوانب مختلف به بررسی مشکلات بپردازد و برای هر یک به دنبال راه حل های مناسبی باشد.
  • در نتیجه هم شما شخصیت خودتون رو بهتر می‌شناسید و هم مشاور انتخاب رشته شما از تیپ شخصیتی شما آگاه میشه و در روند مشاوره به بهترین شکل ممکن به شما کمک می‌کنه.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: