مقالات گروه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی – صفحه 2

در بعضی موارد میزان املاح آب به حدی بالاست که با روش RO ساده امکان تصفیه آن وجود ندارد و باید از سیستم RO آب دریا استفاده کرد. اولویت دارد کنترل آلودگی های احتمالی و همچنین افزایش کیفیت آب با کاهش میزان TDS موجود در آب می باشد. این مدل دستگاهها معمولا پر استفادهترین و همچنین مناسبترین دستگاههای آب تصفیه کن خانگی هستند که عمدتا نیز دارای سیستم اسمز معکوس هستند. دستگاههای تصفیه آب به صورت رومیزی، زیر سینکی و به صورت سری کامل که در مسیر لوله کشی خانه نصب میشود، در بازار موجود هستند. یک دستگاه تصفیه آب خوب و استاندارد شامل قسمت های مختلفی می شود که شما هنگام خرید باید به آنها دقت داشته باشید.از رابط که کوچکترین قسمت دستگاه می باشد تا فیلتر ممبران که مهمترین قسمت سیستم های تصفیه آب به شمار می رود.همه این قسمتها باید دارای کیفیت لازم باشند تا یک مجموعه کامل برای تصفیه آب شکل بگیرد که در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

هدف استفاده از دستگاه تصفیه آب این است که یک دستگاه تصفیه آب خانگی توانایی حذف مواد مضر ضرورس همچون فلوراید، کلر و کلرامین، املاح درشت و رسوبات آب و همچنین یون های سنگین و ذرات مضر دیگر را داشته باشد که انواع مدل های آب شیرین کن خانگی مینروا این قابلیت را به همراه بسیاری قابلیت های کاربردی دیگر دارند. فیلتر پلی پروپیلن موجود در این آب تصفیه کن تنها میتواند رسوبات درشت و ته نشین شده آب را تصفیه کند. این دستگاه در مراحل فیلتر تصفیه آب اول تا سوم ابتدا به حذف املاح درشت و بزرگتر از پنج میکرون میپردازد تا هر گونه رسوب و ته نشین شدن که از زنگ لوله و شن و ماسه های داخل آب زیر زمینی بوجود می آید حذف شده و از بروز سنگ کلیه در بدن انسان جلوگیری نماید.

لیست فیلتر های تصفیه آب

در مینروا دستگاهها از 6 مرحله تا 8 مرحله متنوع هستند و شما با تماس با کارشناسان مینروا میتوانید به بهترین انتخاب برای خانه خود برسید. تنها و تنها عامل برای تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع دستگاه تصفیه آب خانگی، منبع آب و نوع آلودگیهای احتمالی موجود در آن است. قیمت محصولات مینروا بین 3 تا 4 میلیون متغیر است و شما میتوانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از دستگاهها را انتخاب کنید. به همین دلیل دیگر برای خرید فیلتر تصفیه آب نگرانی ندارید و همچنین مطمئن خواهید بود که بهترین محصول تایوانی را با بهترین قیمت خریداری میکنید. تصفیه آبهای هشت مرحله ای اکسیژن ساز و قلیایی، از پرفروشترین و البته کاربردیترین دستگاههای حال حاضر در ایران هستند که برای منابع آب در ایران بهترین انتخاب میباشد. در مرحله دوم و سوم مواد شیمیایی و کلر آب حذف خواهد شد که این کار به بهبودی طعم و بوی آب نیز کمک می کند.

بهترین دستگاه تصفیه آب

استفاده از دستگاه آب شیرین کن صنعتی بدلیل قیمت زیاد سایر روشهای شیرین کردن آب همچون تقطیر با سرعت در حال افزایش است. غشاهای جدید به گونه ای طراحی شده اند که در فشارهای بالاتر (7 تا 8.5 اتمسفر) و با کارایی بیشتر (حذف 60٪ تا 75٪ نمک وحذف تمام ارگانیسم ها، ویروس ها، باکتری ها و سایر مواد شیمیایی) عمل می کنند. این فیلتر با حذف گل و لای، رسوبات ناشی از لولههای پوسیده، جلبک ها و سایر ذرات معلق، به صورت یک پیش تصفیه آب عمل میکند. شرکت مهاب مفتخر است در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب برای تامین آب مورد نیاز موجودات زنده بالاترین دقت را از نظر انتخاب تجهیزات و نوع متریال به عمل آورده، و در این زمینه نیاز مصرف کنندگان زیادی را در سراسر کشور تامین نموده است. باز کردن شیر آب برای هر کاری و استفاده از فیلتر این دستگاه به شکل مکرر باعث میشود که این دستگاه و فیلتر آن اشباع شود و در واقع پس از مدتی، عملا کار خاصی انجام نمیدهد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

ضمن این که تصفیه آب خانگی کاربردهای پزشکی، دارویی، شیمیایی و صنعتی برای بدست آوردن آب با سختی بسیار پایین را نیز دارد. قیمت برخی از مدلهای خاص فیلتر ممبران برای آبهای بسیار سخت ممکن است حتی تا ۴۰۰ هزار تومان نیز برسد. عامل مهم دیگر که روی خرید شما تأثیر میگذارد قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی است. این فیلتر ها از دیسک ها یا حلقه های روی هم که شبیه واشر است، تشکیل شده اند. برای انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب برای منزل یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفت شناخت نوع آب و میزان آلودگی آب منطقهای است که در آن زندگی میکنید. این سیستمها در بعضی از موارد میتوانستد آب را تصفیه کنند ولی هیچ کدام از آنها روش کامل و مدرنی برای تصفیه آب نبودند.

با استفاده از این روش می توان مزه تلخی، شوری و در کل مجموع جامدات محلول در آب را کاهش داد و همچنین نسبت به نوع مصرف، میزان املاح را به حد استاندارد و مطلوبی تنظیم نمود. استفاده از یک پمپ کمکی که بتواند به شما در تامین میزان ورودی از مخزن اولیه در صورت نیاز کمک کند. پرفروش ترین مدل از برندهای معتبر تصفیه آب در بازار ایران، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا تایوان است که با دارا بودن پمپ و مخزن تایوانی و همچنین تضمین قیمت تصفیه آب در کنار کیفیت درجه یک، میتواند آب آشامیدنی با سختی زیر 100 بین 30 الی 90 در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

قیمت پایین و ابعاد کوچک و جدا سازی بخشی از رسوبات و املاح از آب به عنوان مزایا و عملکرد بسیار محدود به عنوان معایب این فیلترهای تصفیه هوا می باشد. سیستم اسمز معکوس در حال حاضر به عنوان بهترین سیستم تصفیه آب در دنیا شناخته میشود که توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد. این مدل دستگاهها نسبت به دستگاههای زیرسینکی و موارد بالا بسیار کوچکتر هستند و توانایی این را دارند تا اندازه 8 الی 14 لیتر را در یک شبانه روز آب تصفیه شده مهیا کنند. تأییدیهی این بنیاد بهداشت ملی آب بالا رود اتصال برق را قطع می کنیم.

خرید فیلتر تصفیه آب

علاوه بر اینکه خیالتان از بابت تصفیه بودن آب ها راحت می شود می توانید به راحتی با کمک پمپ دستی مخصوص این گالن ها که تولید شرکت سورپرایز است، از آب تصفیه شده استفاده کنید. دستگاه های تصفیه آب به ظرفیت ۵۰ گالن تا ۵۰۰ گالن جز دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی به حساب می آید. در فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز هم با آزادسازی یون مثبت و منفی سطح اکسیژن آب آشامیدنی افزایش پیدا نموده و باکتری های مضر آب شهری حذف خواهند شد.

همچنین این فیلتر پس از حذف املاح مضر به حفظ املاح مفید و معدنی آب آشامیدنی پرداخته و دارای فیلتر آلکالاین یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی است که خواص بسیاری برای جلوگیری از دیابت و سرطان و کاهش وزن و لاغری و فواید بسیار دیگری نیز دارد. لازم به ذکر است بهترین گزینه ای که برای بهره گیری در این صنعت حساس توصیه شده است، استفاده از فرآیند تصفیه آب اسمز معکوس می خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب باشد. برای از بین بردن آلودگی های ذکر شده، باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کرد. تصفیه آب مبتنی بر اسمز معکوس فناوری مورد استفاده برای حذف بیشتر آلوده کنندههای آب است که با عبور پرفشار آب از یک غشای نیمه تراوا صورت میگیرد.

کیفیت قطعات و فیلترهای مینروا درجه یک و مطابق با استاندارد جهانی بهداشت است و انواع گواهینامه ها و استاندارد های جهانی را نیز دریافت کرده است. مینروا فیلتر برای اینکه بتوانید به راحتی دستگاه تصفیه آب را خریداری کنید، امکان خرید دستگاه تصفیه آب به صورت اقساطی را برای شما فراهم کرده است. اقساط را میتوانید تا ده ماه پرداخت کنید و برای ثبت سفارش خود به صورت اقساطی، میتوانید به صورت آنلاین نیز اقدام کنید. با توجه به این که ممبران فیلمتک 13 لایه ریزبافت در این دستگاه توانایی حذف املاح تا یک ده هزارم میکرون را دارد میتوان گفت بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران مینروا است. به این ترتیب این دستگاه فیلتر ممبران را ندارد که میتوان گفت که توانایی حذف املاح بسیار ریز آب آشامیدنی را ندارد. این مدل دستگاههای کلمنی نیز توانایی حذف املاح درشت از آب را دارند و توقع حذف املاحی مانند کلر و دیگر مواد مضر را نباید از آنها داشته باشید.

خرید دستگاه تصفیه آب


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: