نحوه محاسبه هزینه طراحی داخلی

خط معمار جهت دسترسی راحت و آسان کاربرانش به پروژه های اداری اجرا شده توسط معماران ایرانی در سال های اخیر،قصد دارد آن ها را در این بخش جمع آوری کرده و در اختیارشان قرار دهد. برای انجام این کار ، میان وعده های سریع و آسان و یک بطری آب را از پیش آماده یا بسته بندی کرده و نزدیک میز خود نگه دارید. یکی از مزایای این طراحی دکوراسیون اداری مدرن ایجاد دسترسی آسان تر کارمندان با یکدیگر و حتی تسلط بیشتر مدیران بر کارمندان و ایجاد فضایی دوستانه تر و صمیمی تر می باشد. یکی از اصلی ترین خواسته های کارفرما از طراحان ایجاد فضایی کاری بزرگ و یک شوروم جهت نمایش محصولات، میز منشی و یک میزکار برای تکنسین ها بود.

در این سبک همه چیز به ساده ترین وجه قابل دیده شدن است. همگام شدن با روندهای در حال تغییر کسب و کار بسیار مهم است و طراحی داخلی راهی عالی برای بهبود عملکردهای کلی شما است. دیوارهای گیاهی که به تازگی ترند شده است، می تواند باعث بهبود کیفیت هوای محیط، کاهش صدای زیاد و همچنین ایجاد احساس آرامش در محیط شود. رنگ آبی قدرت تخیل و خلاقیت را بهبود میبخشد. رنگ آبی به عنوان هویت اصلی این مجموعه، اغلب سطح شیشه ای دیوارها را پوشانده و حتی در مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است. نور به عنوان یکی از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی در تمامی بخش های داخلی این پروژه دیده می شود. متریال و رنگ­های به کار رفته و تزئیناتی که در سقف، دیوار و یا مبلمان دیده می ­شود فضا را به شکل کلاسیک در می ­آورند.

این دفتر در تهران قرار داشته و بازسازی آن توسط استودیو راوی انجام شده است. این دفتر در تهران قرار داشته و توسط دفتر معماری تداوم پویا طراحی شده است. این دفتر معماری در اهواز قرار دارد. این پروژه در شیراز قرار داشته و دارای متراژ ۱۸۰ متر مربع بوده و طراحی آن توسط امیرحسین اشعری انجام شده است. یکی دیگر از ملزوماتی که در دکوراسیون اداری باید به آن توجه شود استفاده کافی از قفسه، فایل و کمد دیواری و آسان بودن دسترسی به آن است. مزیت دیگر این نوع میز صرفه جوئی در فضا است که می تواند برای شرکت های کوچک بسیار عالی باشد. در بازسازی این پروژه طراح، تصمیم به اجرای طرح با الگوبرداری از سبک معماری و فرهنگ ایرانی با توجه به موقعیت پروژه که میزبان مقامات خارجی و داخلی در جلسات و سمینارهای مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، بین المللی و غیره بودند گرفت. افزون بر این موارد ایجاد حریم خصوصی در جلسات از موارد ضروری بود که طراحان باید بدان توجه می کردند. همچنین چون اتاق مدیریت بخشی است که در آن قراردادهای کاری شما امضا می شود و جلسات متعدد با شرکای خود خواهید داشت از این رو استفاده از یک میز جلسات نیز می تواند تکمیل کننده اتاق تان باشد.

۴-طراح وظیفه دارد که تمامی عملکرد و طرح هایی که برای بنا انجام داده اند به صورت واضح و شفاف برای کارفرما توضیح بدهد. در ادامه توضیح دادیم که سبک های مختلفی است که مدیران می توانند بنا بر سلیقه شخصی انتخاب کنند. در بازسازی و طراحی این پروژه طراحان از همان ابتدا سعی کردند تا با استفاده از رنگ های زنده، فضا را از حالت معمول اداری یک آزمایشگاه خارج کنند. بهتر است از کارفرمای خود بخواهید تا برای محیط تعدادی گیاه که نگهداری آسانی نیز دارند، تهیه کند. از طرفی بهتر کار کردن کارمندان سبب پیشرفت سازمان خواهد شد. با اضافه کردن سلایق و ایدههای کارفرما، پلان نهایی در تصویر سه بعدی به شما ارائه میشود تا جلوه دفتر کار خود را بعد از دیزاین شدن ببینید.

هدف اصلی طراحی و خلق یک ساختمان مدرن که در آن از کاراکتر نام تجاری اش بهره برده باشد. از طرفی دیگر دکوراسیون اداری جذاب موجب جذب مشتری شده و به طور خلاصه گزارشی به صورت بصری در رابطه با نام تجاری، تخصص و موفقیت دفتر بیان می کند. لازم است به اطلاعتان برسانیم که فاکتور های بسیاری در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری می بایست مورد توجه قرار بگیرند که از جمله این موارد می توانیم به رنگ و نور پردازی، نوع میز و مبلمان، نحوه چیدمان و دیگر وسایل کاربردی و … به چیدمان و جذابیت محیط می انجامد . نوع فعالیت یک کمپانی و شرکت نکته ابتدایی در رویکرد طراحی و چیدمان آن است .

طراحی دکوراسیون داخلی اداری، اگر به فکر مدرن کردن و به روز کردن محیط اداری خود می باشید ما می توانیم پروژه طراحی داخلی اداری شما را به صورت کاملاٌ منحصر به فرد و مدرن طراحی و پیاده سازی نماییم.این گروه با دارا بودن چندین سال تجربه حرفه ای و همچنین با دارا بودن کادری مجرب و دوره دیده می تواند آنچه را که در ذهن می پرورانید را به واقعیت تبدیل نماید.ما با تسلط کافی بر علوم مختلف و همچنین با دارا بودن متخصصین در زمینه معماری و صنایع چوبی می توانیم با تلفیق این علوم در نهایت برای شما طرحی منحصر به فرد و بسیار ویژه خلق نماییم. بازسازی نمایندگی بیمه البرز با در نظر گرفتن زمینه های هنری و تبلیغاتی و استفاده بهینه از فضا توسط استودیو طراحی چارسو انجام شده است. برای اکثر مردم ، کارهای اصلی در لپ تاپ ها و محیط فیزیکی ما صرفاً در زمینه زندگی دیجیتالی قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که رایانه شما دارای نرم افزارهایی است که به شما کمک می کند تا از محیط دیجیتالی به بهترین وجه استفاده کنید.

پنجره ها را باز نگه دارید تا هوای تازه وارد محیط شود. رسیدن هوای تازه به ریه ها می تواند باعث افزایش بازدهی شما شود و همان طور که پیش تر گفتیم، استفاده از گل و گیاه در فضای اداری باعث شادابی و نشاط افراد می شود. در ابتدای کار با دو موقعیت مختلف روبرو هستیم؛ در موقعیت اول قصد شما رسیدن به طراحی داخلی کاملا جدید است، در موقعیت دوم تنها قصدتان به روزرسانی فضای قبلی است. علاوه بر این طراح سعی براین داشت تا فضایی امن شبیه به خانه را برای این دفتر ساختمانی طراحی کند تا کارمندان آن بتوانند همانند اعضای یک خانواده در کنار هم در راستای رسیدن به یک هدف مشترک در شرکت قرار بگیرند و فعالیت کنند. برای مثال یک گوشه از محیط کار باید به گونه ای طراحی شود که همزمان دو نفر بتوانند در آنجا کار کنند، محل برگزاری یک جلسه کوچک باشد و همچنین محل استراحت فردی به حساب بیاید. تا بخوبی بتوانند نور و گرما و خنکی را از خود عبور دهند. طراحی داخلی دفتر اداری طراحان این دفتر میگویند: برای بیان برنامهی فیزیکی از طریق طراحی نیاز به تقسیم بندی فضایی داشتیم که تا بتواند انرژی ذاتی این کمپانی به همراه فعالیتهای آن به صورت بصری به مراجعه کنندگان منتقل کند.

این اتاق باید طوری طراحی شود که با روحیات مدیر و حوزهی کاری هم مرتبط باشد. برای مثال رنگ های خنثی برای شغل های مرتبط با امور مالی و حقوقی بسیار ایده آل هستند. به عنوان مثال اگر دارای محیطی کوچک هستید از مبلمان های اداری با ابعاد بزرگ و یا سرویس کامل مبلمان اداری را استفاده نکنید، سعی کنید مبلمانی با ابعادی ظریف تر، کوچکتر و مورد استفاده را برای شرکت خود انتخاب کنید. با توجه به این که این شرکت یکی از بزرگترین مجریان شیشه ساختمان در ایران است، شیشه به عنوان عنصر اصلی و کلیدی در طراحی پروژه قرار گرفت. همچنین از این رنگ به عنوان المان بصری هویت سازمانی مجموعه انتخاب شد تا افزون بر ساخت شخصیتی واحد آزمایشگاه، در فضای کلی خوانایی بهتری وجود داشته دکوراسیون داخلی فضای اداری باشد. از آن جا که هر ادارهای خود دارای شغلهای متعددی است پس هر اتاق یا هر بخشی که مختص هر کاری است باید متناسب با همان کار مربوط به خود طراحی شود تا هر کسی به راحتی به کار خود بپردازد.

در ایران نیز همانند سایر نقاط جهان طراحان و معمارن داخلی همواره سعی بر این دارند تا فضای کاری به روز، مدرن، راحت و متناسب با نوع عملکرد شرکت ها را طراحی کنند تا هم رضایت کارمندان و مشتریان را به همراه داشته باشد. آن ها فضایی را برای مشتریان فراهم می کنند تا افکارشان را سازماند هی کنند، فرمها و اسناد را با هم دریافت کنند، و در زمانی که منتظر دیدن شما هستند، احساس کنند که شما کی هستید و سازمان شما چه می کند. مدیران باید اطمینان حاصل کنند که محیط کار احساس خوشآیندی برای کارمندان ایجاد کرده و همچنین باعث پرورش یک فضای دلپذیر در محیط برای کار و همکاری شود. بهترین سبکهای طراحی داخلی انتقالی در ترکیبات غیرمنتظره تعادلی ایجاد نموده و درعینحال به فضایی آرام و گرم در خانه ایجاد میکنند. حتماً پس از آشنایی با سبکهای طراحی داخلی انتقالی و مشاهدهی تصویر بالا این پرسش پیش میآید که تفاوت میان طراحی داخلی انتقالی و سنتی در چیست؟ همچنین در فضای اداری رنگ و شدت نور های به کار رفته در فضا اهمیت بسزایی دارد شما باید برای انتخاب چراغ های روشنایی در طراحی داخلی اداری حتماً به سبک دکوراسیون توجه کنید. هرگونه تصمیمی که در خصوص چیدمانمبل بگیرید باید حتماً راحتی افرادی که در جلسه هستند را در اولویت بگذارید.

از این رو امروزه یکی از دغدغه های اصلی برای صاحبان شرکت های بزرگ، ایجاد فضایی مدرن و به روز متناسب با عملکرد شرکتشان می باشد. در آخر، طرحی برای ایجاد احساس و سبکی مناسب برای اتاق نشیمنتان مهمترین عامل است. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری، رنگی است که در دیوار، مبلمان و لوازم کاربردی و تزیینی استفاده می شود. عوامل بسیار زیادی را باید برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار داد و به همین علت است که میگوییم برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری به صورت حرفه ای باید از شرکت ها و یا گروه های طراحی دکوراسیون کمک گرفت تا نتیجه ی کار شیک و کاربردی و چشم نواز شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: