نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری و ماشین اداری پاور + دمو رایگان پژواک

ی خدماتی هر کدام بر جنبه‌ای مشخص از سیستم‌های نرم‌افزاری تأکید دارند. همچنین در یک زمینه مشخص، سیاست­‌ها و خط مشی­‌های شرکت‌­ها نیز می­‌تواند منجر به ایجاد تفاوت‌­هایی میان نرم افزارهای مختلف گردد. ما یکی از معدود شرکت‌های تعمیر و پشتیبانی نرم افزار هستیم که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پشتیبانی را داریم.

  • یکی از بزرگترین مشکلاتی که مدیران فناوری اطلاعات با آن روبرو هستند، تعداد بیش از اندازه سخت افزارهای سرویس دهنده تک کاره است.
  • این نرم افزارها نیز با اعمال محدودیتها دسترسیهای کاربران داخلی، خارجی و نرم افزارها به اطلاعات و ساختار شبکه سازمان، از اطلاعات سازمانها محافظت میکنند.
  • تماس كارشناسان فروش شركت طرح اندیشان پویا بابت هماهنگی جلسه دمو بلامانع می باشد.
  • می دانیم که زندگی روزمره همه ما به دستگاه های الکترونیک بخصوص کامپیوتر و تجهیزات آن وابسته شده بنابراین عدم تاخیر و تعمیر کامپیوتر در کوتاه ترین زمان ممکن را از وظایف اصلی خود می دانیم و به آن توجه می کنیم.
  • ممکن است مجموعه ما فعالیت های مجزایی انجام دهد که جهت استخراج تفکیک شده سود و زیان هر فعالیت، بخش های مجزایی در نرم افزار تعریف می شوند و عملیات های خرید، فروش، هزینه / درآمد و …

نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری و ماشین اداری پاور + دمو رایگان پژواک

نرم‌افزارهای چت زنده امکان پاسخگویی به مشتری‌ها در همان لحظه را فراهم می‌کنند. به کمک چت زنده پیش از رها کردن خرید، سیستم خدمات پس از فروش مشکل را حل می‌کنید. سیستم مدیریت گردش کار در این نرم افزار شامل ابزار مدیریت تعمیرات، برنامه‌ریزی عملیات، چرخه فرآیند و گزارشات مدیریتی است.

اکنون، واحد نرم افزار ما نه تنها در زمینه پشتیبانی پروژه‌های سایر بخش‌ها، بلکه به صورت مستقل نیز در حال فعالیت است. Internet Of Things یا به اختصار IOT رویکردی نوظهور در مباحث توسعه سیستم‌های کامپیوتری است. هدف از آن هوشمندسازی ابزارها و هر آن چیزی است که به نوعی قابلیت اتصال به شبکه‌ را داشته باشد و نهایتا به وسیله این ارتباط تمامی دستگاه‌ها و سیستم‌های موجود و متصل را هدایت کرد. از در و پنجره‌های اتوماتیک گرفته تا کنتورها، قفل‌های ضد سرقت و یا مدیریت دستگاه‌هایی هم‌چون ماکروفر و … . با توجه به زیرساخت‌های فنی و توانمندی‌های موجود در شبکه‌افزار و تجربه حاصل از پیاده‌سازی پروژه‎‌هایی در مقیاس کلان بر بستر IOT، ارائه راه‌حل‌هایی مطابق با نیازهای مشتریان گرامی از جمله جدیدترین خدمات نرم‌افزار است.

دموی پلتفرم ویندوزی امکان ثبت و تعریف را تا 100 سند ارائه می دهد و دموی تحت وب هر روز به حالت روز قبل بر می انواع خدمات شبکه گردد. امروزه با توجه به نیاز شرکتها در استفاده از سیستمهای کامپیوتری به عنوان یک ابزار جدایی ناپذیر و عدم نگهداری تجهیزات در شرایط مناسب، نیاز به سرویسهای دوره ای … خدمات کابل کشی و راه اندازی سرور و شبکه کردن سیستم های شرکت شما مشتریان محترم و اشتراک گذاری پرینتر بین تمامی سیستم ها و محافظت از امنیت شبکه از خدمات شبکه این شرکت می باشد. بخش طراحی وبسایت شرکت ایده آفرین ( سی آر) در طی سالیان طولانی در امر طراحی سایت و بهینه سازی سایت رضایتمندی کارفرمایان خود را در اولویت قرار داده است.

سامانه جامع آنلاین زود کمک یکی از موفق ترین ها و با سابقه ترین مراکز در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در محل است. تکلیه خدمات نرم افزاری اعم از رفع مشکلات نرم افزاری، کندی، هنگ کردن و نصب نرم افزارهای عمومی، گرافیکی و تخصصی، و تمام خدمات سخت افزاری نظیر عیب یابی کامپیوتر، تعویض قطعات و تعمیر قطعات به صورت کاملا حرفه ای توسط کارشناس های ارشد ما در محل شما عزیزان انجام پذیر است. فرآیند طراحی یک نرم افزار اختصاصی کار پر زحمت و بسیار پیچیده است که معمولا سفارش مشتریانی است که نرم افزارهای شرکتی لایسنس دار موجود در بازار ایران نیاز این دسته از کاربران را برطرف نمی کند.

تفاوت های خدمات با محصولات تولیدی در نوع بازاریابی

در سالیان اخیر، با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی‌های ارتباطی و نیاز به نرم‌افزارهای تخصصی، واحد نرم‌افزار را پایه‌گذاری کردیم چرا که طراحی و توسعه نرم افزار به یکی از ارکان اصلی و برگ برنده هر سازمان و کسب و کار تبدیل شده است. واحد ما با توجه به نیازهای کارفرمایان و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و به مدد تیمی مجرب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. در این بخش از خدمات تهیه و تولید انواع نرم‌افزارهای تخصصی بر بستر وب، موبایل و دسکتاپ تا طراحی اپلیکیشن و تست و آنالیز اطلاعات را می‌توانید دریافت کنید. بخشی از خدمات نرم افزاری ارائه شده در مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک شامل نصب انواع سیستم عامل ها به صورت تخصصی به همراه کلیه درایورها و به همراه تضمین صحت کارکرد می‌باشد.

راهکار خدمات پس از فروش شرکت سامانه‌ های مدیریت از طریق یکپارچگی کامل با نرم افزار callSys امکان مدیریت تماس‌های تلفنی و گرفتن گزارشات متنوع در خصوص تماس‌ها را فراهم می‌سازد. امکان مشاهده کامل اطلاعات تماس گیرنده و پاسخ‌دهنده تماس، امکان پاسخگویی صحیح مبتنی بر اصول مشتری‌مداری را برای برای کارکنان سازمان فراهم می‌کند. این یکپارچگی می‌تواند امکان خودکارسازی فرآیند ثبت درخواست‌ها و پیگیری‌ها را از طریق تماس تلفنی فراهم سازد. گستردگی و تنوع سیستم‌هایی که امروزه در حوزه خدمات پس از فروش در سراسر دنیا ارائه می‌شوند، به گستردگی کسب‌وکارهاست.

گزارشات این افزونه تحلیلی و مقایسه‌ای می‌باشد و یک دید کلی برای مدیریت مجموعه به شما خواهد داد. با استفاده از این افزونه می‌توانید اطلاعات مربوط به خرید و فروش و حساب ارزی خود با سایر اشخاص را در اختیار داشته باشید و گزارشاتی از آن دریافت کنید. محک را بر روی دستگاه‌های اندروید فراهم کرده‌ایم که امکان بررسی فاکتورها، کنترل درآمد و هزینه‌ها، دسترسی سریع و آسان به حساب‌ها و گزارش‌گیری‌های آنی و متنوع فراهم باشد.

آیا این سیستم از اپلیکیشن موبایل نیز برخوردار است؟

اساس آن براساس زبان اسکریپت نویسی جاوا است که در کنار html قرار می گیرد. سی شارپ زبان برنامه نویسی سطح بالای شرکت ماکروسافت است که به گستردگی در زمینه برنامه نویسی تحت ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. گزارشات حساب اشخاص از جمله اشخاص بدهکاران، اشخاص بستانکاران، اشخاص بی حساب، ویزیتورها، پرسنل و ….. گزارشات متنوع هزینه های شخصی، اداری، متفرقه، دیون اسلامی، قبوض پرداختی و ……. امکان چاپ رسید مشتری با جزئیات کامل از جمله عیب دستگاه، تاریخ تحویل، مبلغ بیعانه، تکنسین دستگاه و …..

تعمیر کامپیوتر درمحل


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: