ویدئو وال یا تلویزیون صنعتی تعمیر تلویزیون و مانیتور تعمیریها | asilight

هزینه خرید ویدئو وال LED تابعی از اندازه فیزیکی آن، تعداد نقطه‌های ویدئو وال، کیفیت اجزای LED و دیگر ویژگی‌های ارزش افزوده ویدئو وال آن است. بنابراین بسیاری از تصمیمات بر قیمت ویدئو وال تاثیر می‌گذارند و استفاده از آن‌ها قبل از انتخاب یک محصول برای برنامه شما مفید است. ویدئو وال‌ها بسته به اینکه هدف از نصبشان چه چیزی بوده است، می‌توانند ساده یا پیچیده باشند. تکنولوژی‌های نمایشگر عادی مورد استفاده عبارت است از LED، LCD، لیزری و … است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه می‌شوند و سیستم‌های اطلاع‌ رسانی دیجیتال جایگزین سیستم‌های سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیه‌های چاپ شده و…) شده‌اند.

  • هنگامی که یک ویدیووال با ترکیب چندین ویدیو ایجاد شود، به دلیل وجود لبه‌های بسیار نازک با فواصل کم، تصویر یکپارچه‌ای در نهایت خواهیم دید.
  • در حالی که یک نمایشگر حرفه‌ ای با کارکرد 24 ساعته و امکان مدیریت آسان محتوا می‌ تواند کارها را جذاب‌ تر و در عین حال سریع ‌تر پیش ببرد.
  • از دیگر ویژگی‌های این پنل‌های ویدئووال، جلوگیری از جا ماندگی تصویر یا Screen Burn-in است، به این صورت که با جابجایی پیکسل تصاویر ثابت، اجازه جا ماندگی تصاویر را نمی‌دهد.
  • مشاغل خرده فروشی که از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال استفاده می کنند می توانند فروش خود را تا 32 درصد بهبود بخشند.
  • در تمامی ویدئووال ها پورت های خروجی یافت می‌شود و می تواند داده های مختلفی را از دیگر دستگاه ها دریافت کند و خروجی را با آن داده ها تولید کند.
  • VARها که با تکنولوژی ویدئو وال کار می‌کنند، به حداقل یک درک اولیه از تکنولوژی ایجاد شبکه بین چند صفحه نمایش نیاز دارند، چرا که حتی کوچک‌ترین ویدئو وال شامل دو یا چند صفحه دیجیتال است.
ویدیو وال‌ها با توجه به نوع نیاز کاربران در مدل‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند اما درکل در سه نوع LED WALL ،LCD VIDEO WALL و DLP از بقیه معروف‌تر و مربوط به شبکه‌ی ویدئو وال هستند که در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام می‌پردازیم. در حال حاضر برای تبلیغات محیطی و ارائه تصاویر با کیفیت از نمایشگرهای ویدئو وال استفاده و توجه مخاطبان را جلب می‌کنند. در مواردی که تعداد مانیتور های صنعتی یا ویدئو وال ها زیاد می‌شود کاربران با چالش مدیریت تصاویر خروجی در نمایشگر ها مواجه می‌شوند. پردازنده نمایشگر های ویدئو وال این امکان را به اپراتور ها می‌دهد تا تصاویر را مدیریت و زمان بندی کنند.

مانیتور صنعتی

ویدئو وال یا تلویزیون صنعتی تعمیر تلویزیون و مانیتور تعمیریها | asilight شما میتوانید به تعداد دلخواه تعداد مانیتورهای ویدئو وال LED را زیاد شدن بدهید که مناسب با آن هم اندازه کلی نمایشگر زیاد شدن می یابد. در این حالت نیاز دارید تا این تعداد مانیتورها را به گونه ای مدیریت نمایید. ۸- ویدیو وال های گرمای تولید نمی کنند و صفحه نمایش بزرگی هستند که شما همیشه می خواهید در محیط کار خود داشته باشید ، هر زمان خواستید محتوای دیگری را در هر کجای از ویدیو وال ها قرار دهید. بله .قابلیت پخش تصاویر ضبط شده با فرمتهای Avi,Mp4,Dvix,Vcd/Dvd,Mov,Dat و Mkv برای ویدئو وال وجوددارد. اتاق‌های کنترل برای آگاهی از وضعیت پخش تصاویر و به منظور تسهیل در تصمیم‌گیری سریع و دقیق ساخته شده‌اند، بنابراین زمان کار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. خراب شدن ویدئو وال نه تنها می‌تواند منجر به بحران شود، بلکه مشکلات مالی و اقتصادی را نیز به همراه دارد.

تازه‌های کامپیوتر :: سایر خدمات ( صفحه 1 از 24 )

همون‌طور که از معنی عبارت مشخصه، تلویزیون شهری ایندوردر فضاهای داخل سالن استفاده میشه و تلویزیون شهری اوتدور در فضای باز استفاده میشه. از نقاط قوت این نمایشگرها میشه به شدت نور بسیار بالای اون‌ها اشاره کرد.زیرا بسیاری از نمایشگرها در مجاورت نور آفتاب نمی‌تونن تصاویر رو با وضوح بالا نمایش بدن. نمایشگر های ویدئو وال پاناسونیک برای نمایش تصاویر مجزا بدون کنترلر قادر به نمایش تصاویر نیستند و تنها می‌توانند دستورات و تصاویر دریافتی از کنترلر ویدیو وال را اجرا کنند.

LCD VIDEO WALL

یک ویدیووال به طور معمول احتیاج به سرمایه‌گذاری ویژه دارد، زیرا در واقع گرانترین بخش سیستم پخش محتوای تصویری محسوب می‌شود. ویدیو پروسسورها امکانات معمول در SCALER های قدیمی را پشتیبانی می‌کنند، ولی ورودی و خروجی بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند. اضافه شدن ورودی و خروجی‌های متعدد، مستلزم افزایش و بهبود ابعاد و توانایی پردازش کردن و تولید تصویر بهتر است که ارزش بیشتری برای سیستم‌های پخش محتوای تصویری به ارمغان می‌آورد. یک طراح مبتدی ممکن است به استفاده از روش دیگری برای پخش تصاویر بزرگتر یا پخش چند تصویر به صورت هم‌زمان، علاقه داشته باشد. یکی از این روش‌ها استفاده از پروژکتور به جای ویدیووال یا چندین مانیتور معمولی و مجزا به جای ویدیووال است. ویدئو وال برند Higreen یک نمایشگر در سایزهای متنوع با تکنولوژ ی LED است که، قابلیت استفاده به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته را فراهم می نماید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: