پرده های دابل شید پرده اول

اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران محصول خود را دریافت نمایید . برای مشاهده نمونه های اجرا شده این مدل به پایین صفحه مراجعه نمایید . از جمله کابرد های این شاخه پر طرفدار امکان نصب و اجرا در پذیرایی هاست که با دیگر اسباب هم میتواند همخوانی داشته باشد. پذیرایی ها نبض هر کاشانه ای است که قلب آن آویز ها و قاب هایی که پرده ها را در خود جای میدهند. آماده های بورس شده هم مانند شید های همیشه جاودان در طول تاریخ جذابیت های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. برای نصب کردن هم اصلا نترسید چون آنقدر آسان است که دلهره پرداخت هزینه های نصاب را نیازی نیست به عهده بگیرید.

شید دو مکانیزم نوع جدیدی از پرده های شید می باشد که از دو لایه پارچه ای مجزا تشکیل شده است. پرده دو مکانیزم با نام های دیگری همچون پرده شب و روز ، پرده دابل شید ، دو مکانیزه و پرده دو لایه نیز شناخته می شود. این محصول از یک لایه رویی با طرح های متنوع و یک لایه شید ساده که وظیفه تنظیم نور محیط را دارد، تشکیل شده. از ویژگی‌­های منحصر به فرد پرده دابل شید، یا پرده شب و روز دومکانیزم می­توان به مناسب بودن این مدل پرده برای منازل مسکونی آپارتمانی که معمولا متراژ کمی دارند اشاره کرد. در منازل مسکونی آپارتمانی معمولا آشپزخانه و پذیرایی با یکدیگر ادغام شده اند و روشنایی مورد نیاز منزل توسط پنجره­‌های آشپزخانه تامین می­شود. تنها گزینه مناسبی که بتواند علاوه بر مناسب بودن برای آشپزخانه، زیبایی سالن پذیرایی را نیز فراهم کند پرده دابل شید می­باشد.

پرده های پذیرایی

صدها مشتری ما در تمام ایران از این روش استفاده و به راحتی محصول مورد نظرشان را تهیه کرده اند. اگر ساکن تهران یا کرج هستید، مشاوران ما به همراه کاتالوگ کامل پارچه های دومکانیزم به محل مراجعه و پس از معرفی کامل محصول و بررسی محل نصب پرده، ابعاد ساخت را برداشت و بهترین پیشنهاد قیمت را به شما ارائه میدهند. برای مرکز فروش نیکجو با سالها تجربه همین کفایت میکند که خانه ای در تهران و کرج نیست که پرده پذیرایی در تهران را سرچ کرده باشد و کار را به کاردان که ما باشیم نسپارد.

پارچه این پرده ها از جنس پلی استر است و میتواند حالت سایه ایجاد نموده و مانع دید از بیرون گردد. فروشگاه پرده‌ بازار pardebazar، با بیش از 5 سال فعالیت در حوزه تولید و عرضه انواع پرده‌های مدرن indoor و out door، کلیه محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی و ضمانت 18 ماهه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. پرده‌های تولیدی این شرکت به صورت هوشمند، موتوردار و ساده عرضه شده و تغییری شگرف در دکوراسیون داخلی و خارجی به وجود آورده‌اند.

  • شید دو مکانیزم و یا دابل شید ، از دو لایه پارچه مجزا تشکیل شده است.
  • اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران محصول خود را دریافت نمایید .
  • در این قسمت به مهم‌ترین تفاوت‌های مدل پرده دابل شید و زبرا می‌پردازیم.
  • برای مشاهده‌ی پرده زبرا، پرده شید و پرده دبل روی پرده زبرا کلیک کنید.
  • علاوه بر جذابیت های ظاهری همه کارهایی که یک پرده باید انجام دهد را به نحو احسنت انجام میدهد.
  • برای مشاهده نمونه های اجرا شده این مدل به پایین صفحه مراجعه نمایید .
پرده های دابل شید پرده اول

به دو صورت دستی و برقی جمع می‌شوند؛ هر سه مدل را می‌توانید با ریموت یا سیستم هوشمند کنترل کنید. در موتورهای هوشمند می‌توان با استفاده از گوشی‌های اندرویدی، آن‌ها را بالا و پایین کرد که در خانه‌های مدرن امروز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید پرده با فروشندگان برترخانه پردهدر ارتباط باشید تا بر اساس سلیقه و بودجه شما بهترین انتخاب به شما معرفی شود. نمایندگی انحصاری پرده زبرا، ارائه دهنده بهترین پردهای زبرا، کرکره فلزی و دبل در ایران کلیه محصولات شرکت پاندا از اجناس مرغوب بوده و دارای ضمانت نامه شرکتی می‌باشد. پرده شید شب و روز در تهران با اهمیت ترین خرید های ساکنین این شهر است که رفع همه نیاز هایشان وظیفه ما خواهد بود. پرده شید رول در تهران به همین سادگی و زیبایی همین جاست تا دگرگونی را ویستاپرده روانه منازلتان کند.

نمایندگی پرده زبرا


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: