پرده هوشمند هوشمند سازی ساختمان-خانه هوشمند آکو

برای کامل شدن کار سیستم پرده هوشمند باید نیروی تولیدی توسط موتور برقی نقل و انتقال پیدا کند. تسمه و سیم بکسل این کار را به راحتی انجام داده و نیروی تولید شده موتور را به هنگرها منتقل می کند. هنگام نصب پرده برقی شما می توانید از هر نوع پارچه ای که مایل به دوخت آن به عنوان پرده منزلتان هستید، استفاده کنید. در واقع یکی از مزیت های اصلی پرده برقی این است که در انتخاب نوع پرده، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر نوع پارچه با طراحی دلخواه خود برای زیبایی و جلوه منزلتان استفاده کنید.

نحوه ی عملکرد سیستم پرده هوشمند در خانه هوشمند

شما می توانید عرض ، ارتفاع ، داخل یا خارج سوار و تعداد ریموت های مورد نیاز را انتخاب کنید. سایه ها از پلی استر دو لایه ساخته شده اند که حریم خصوصی را ایجاد می کند ، اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کند ، گرما را در خود نگه می دارد و نور را بیرون نگه می دارد. برنامه همراه Smart Life به شما امکان می دهد سایه های خود را از هر کجا کنترل کنید ، تایمر تنظیم کنید و زمان باز و بسته شدن را برنامه ریزی کنید. هنگامی که پرده هوشمند شما با ساعت یا ترموستات همگام سازی می شوند، می توانید آنها را به گونه ای پیش بینی کنید که به نحوی مصرف انرژی خانگی را بهینه کنند. بسته نگه داشتن پرده ها در هنگام افزایش دمای هوا در خارج از تابستان و بازکردن آنها هنگام گرم شدن بیش از حد اتاق ، راه خوبی برای صرفه جویی در انرژی است. همانطور که چندین پرده را همزمان کنترل می کنید ، در یک حرکت به بهره وری انرژی برای کل خانه خواهید رسید.

ریل پرده برقی کنار رو تسمه ای

در عوض ، آنها به طور کامل توسط موتور و ریموت کنترل های موجود کنترل می شوند. سایه ها با استفاده از پارچه ای ساخته می شوند که 99.6 all از کل نور را مسدود می کند و در دو رنگ سفید و قهوه ای موجود است. در حالی که این سایه های غلتکی مطمئناً از سایه های بدون موتور هوشمندتر هستند ، اما توسط یک بلندگوی هوشمند قابل کنترل نیستند. با این حال ، قیمت آنها به این معنی است که می توانید این سایه های غلتکی و یک سوئیچ هوشمند (مانند تصویر بالا) را برای کمتر از بسیاری از تنظیمات هوشمند که خارج از جعبه خریداری می کنید ، خریداری کنید. با چندین عنصر قابل تنظیم ، می دانید که هنگام سفارش یک سایه شفاف گورخر با موتور Graywind ، محصول مورد نظر خود را دریافت می کنید.

  • اگر سیستم پرده ی هوشمند به یک ترموستات هوشمند در خانه متصل شود، هزینه های مصرف انرژی در خانه ی شما کاهش چشمگیری خواهد داشت.
  • تنها با فشار دادن یک دکمه و یا لمس صفحه ی گوشی یا تبلت به صورت بسیار شیک و مجلسی شاهد جمع یا باز شدن پرده ها باشید.
  • به عنوان مثال افرادی که در طول روز بیرون از خانه کار میکنند،قادر به نگهداری از گیاهان خود نیستند.
  • موتورها می توانند از منابع مختلفی مانند ورودی مستقیم 220 ولت، باتری ها و غیره تغذیه شوند.

این ریموت ها در انواع مخالف یک کاناله تا ۹۹ کاناله عرضه میشن و تعداد بالای کانال نشان دهنده تعداد موتور بیشتر برای کنترل پرده می باشد پس به وسیله ریموت میشه چند موتور را به طور جداگانه یا همزمان جا به جا کرد. کار اصلی هنگر در سیستم پرده هوشمند انتقال نیروی موتور به تسمه ها است. در این مقاله شما را با مفهوم پرده هوشمند، مزایا و کاربردهای آن آشنا می کنیم. برای اینکه بدانید برای داشتن پرده هوشمند در ساختمان به چه تجهیزاتی نیاز است به شما توصیه می کنیم تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید. پرده رومن به صورت عمودی به سمت بالا و به شکل چین‌خورده، تا می‌شود.

منظور از پرده هوشمند در واقع یک موتور برقی یا کنترل‌کننده پرده است که به عنوان یک دستگاه بی‌سیم در شبکه اینترنت اشیای خانه هوشمند عمل می‌کند. موتور پرده هوشمند قادر به تغییر وضعیت پرده، طبق فرامین کاربر از طریق اپلیکیشن Linkap Smart یا بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده است. به‌عنوان مثال می‌توان وضعیت باز یا بسته بودن پرده را متناسب با نور خورشید تنظیم کرد تا در زمان وجود نور کافی پرده‌ها باز بوده و در سایر ساعت‌های شبانه روز بسته باشند. ضمن اینکه امکان تنظیم سناریو و برنامه ساعت باز و بسته بودن پرده، نمایش درصد باز و بسته بودن پرده و… در اپلیکیشن Linkap Smart برای کاربران در نظر گرفته شده است.

هدف از نصب پرده اتوماتیک آسان نمودن کنترل پرده ها و تنظیم نور پرده هوشمند در اتاق هاست. پرده برقی به مالک خود می دهد این می باشد که می تواند پرده هوشمند را به کمک تنها یک تلفن همراه هوشمند کنترل کند. پرده موتوری یولاکس با موتوری تامین می شود که به ورودی 100 ولت تا 240 ولت نیاز دارد که به راحتی می توان آن را تامین کرد. اما حتی با عملکرد توان بالا، عملکرد نسبتاً بی صداتری را ارائه می دهد. در مورد ریل، می توانید اندازه آن را بین 88 تا 157 اینچ تنظیم کنید که آن را برای انواع پنجره ها و درها عالی می کند.

سایه خود 100٪ پلی استر کتان است و برای خاموش شدن خواب و صرفه جویی در انرژی به نور خاموشی تبدیل شده است. در صورت نیاز ، یک کنترل از راه دور می تواند نه سایه مختلف را کنترل کند ، و شما می توانید پرده ها را با دستیار مجازی خود همگام سازی کنید تا آنها را با صدای خود کنترل کنید. کنترل انوع پرده های برقیهوشمند ، وسط بازشو و بالارو توسط کلید لمسی پارمیس و ریموت کنترل و حتی کنترل توسط نرم افزار موبایل از داخل و خارج از منزل .

اغلب در مورد پرده های لوکس، قسمت زیرین پرده( آستر پرده) که در پشت پرده اصلی و برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب نصب می‌شوند برای کنترل مناسب‌ترند. با استفاده از پرده های برقی می‌توانید بدون اینکه تزئینات زیبای پرده منزل شما تغییری کنند میزان تابش آفتاب را به داخل کنترل کنید. اصلی ترین تجهیزات شامل موتور،ریل و ریموت کنترل هستند.شما می توانید این پرده را از طریق ریموت یا تلفن همراه خود کنترل کنید. این کرکره ها دارای حسگرهای مختلف هستن و تعداد این حسگرها در قیمت پرده خانه هوشمند تاثیر زیادی داره . به طور کلی نصب پرده هوشمند در هر جای دنیا اصول یکسانی دارد که با رعایت این اصول نصب پرده برقی بسیار راحت تر می شود.

مشخصات فنی موتور پرده برقی paniz

پرده برقی رومن، علاوه بر ظاهر خیلی شیک و زیبا، مثل پرده برقی‌های دیگر به شما امکان کنترل کردن نور، باز و بسته شدن از راه دور و غیره را می‌دهد. در بازار پرده و دکوراسیون انواع پرده کرکره ای و پرده های دیگر عرضه می‌شود که قابلیت تنظیم برای گرما و نور را دارند. می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید در تابستان می توانید به راحتی نور خورشید را کنترل کنید و همچنین در زمستان می توانید گرمای لذت بخشی را برای فضای داخلی خانه ی خود ایجاد کنید.

پرده هوشمند هوشمند سازی ساختمان-خانه هوشمند آکو

این کار به شما امکان می‌دهد پرده هوشمند را نیز در سیستم اتوماسیون یا هوشمند سازیخانه‌ی خود نیز ادغام کنید؛ که برای پرده‌های بزرگتر و سنگین‌تر ایده‌آل است، زیرا از منبع تغذیه‌ی مداوم برای موتور برخوردار است. از سوی دیگر اگر اگر نگران نیاز به نوسازی خانه برای سیم‌کشی و نصب موتور هستید، می‌توانید از موتورهایی استفاده کنید که تامین انرژی مورد نیاز آنها مبتنی بر باتری است. خانه‌های ویلایی یا آپارتمانی با پنجره‌های بزرگ و نورگیر یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای هرکسی هستند. اگرچه پنجره‌ها دریچه‌ای به سوی نور و روشنایی هستند اما پرده‌ها نیز به عنوان بخشی از دکوراسیون خانه مورد توجه قرار می‌گیرند. همانقدر که فرش یا مبلمان در تزیین خانه موثر است، پرده‌ها نیز حائز اهمیت هستند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: