خانه موسیقی ایران | ahwaz-music

در این بخش مجموعه ای از مجله خبری اهواز موزیک و جملات زیبا در مورد موسیقی با مفاهیم زیبا و دلنشین را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این جملات زیبا را بپسندید. از طریق دنیای موسیقی بیپ‌تونز می‌توانید بر اساس سبک و سایر دسته‌بندی‌ها آثار را جستجو کنید. سبد خرید شما خالی است، با کلیک کردن روی قیمت آثار می توانید آنها را به سبد خود اضافه کنید.

آلبوم

درحقیقت لازمۀ ذهن یک نوازندۀ تنبک برای درک عمیق از ادوار، آگاهی کامل از دو عنصر ریتم و ملودی است، تا جایی که در هنگام اجرا بتوان از هر دوی آن‌ها نشان و اشاره‌ای یافت. تلاش مرتضی اعیان در این مجموعه، جمع‌آوری نمونه‌هایی از این ادوار است که به‌عبارتی اشاره‌ای است بر کل. تأکید بر سکوت‌ها درجمله‌بندی‌ها، تمرین مهمی است جهت شکل‌گیری ریتم در ذات وجود هنرجو که از ارکان مهم وزن‌شناسی می‌باشد. در راستای اهمیت این موضوع، از دو تا چهار میزان به‌عنوان نمونه استفاده شده تا هنرجو با درک جمله‌بندی‌ها بتواند از خلاقیت خود جهت بسط آن‌ها استفاده کند. این مجموعه گزیده‌ای‌ست از وزن‌های موسیقی قدیم و جدید ایران و ادوار موسیق نواحی.

در این میان چهره‌های دیگر موسیقی پاپ از جمله رضا صادقی نیز خود را برای اجرای کنسرت آماده می‌کنند و این در حالی است که هم‌چنان از اجرای برنامه توسط گروه‌های موسیقی سنتی خبری نیست. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بعد از فروکش کردنِ پاندمی کرونا نیز اهالی موسیقی سنتی تا ماه‌های بعد هیچ برنامه‌ای را روی صحنه نبردند. تفاوت اما این‌بار در این‌جاست که در پاندمی، گرو‌ه‌های موسیقی کلاسیکِ ایرانی، لااقل در خارج از کشور به اجرای برنامه می‌پرداختند؛ در حالی‌که هم‌اکنون این اتفاق نیز رخ نمی‌دهد….

http://dastchinflower.irدوست دارید نوع پخش آهنگ مورد نظر خود را بر اساس هیپ‌هاپ، جز، راک و سایر سبک‌ها تنظیم کنید؟ این دقیقا همان ویژگی جذابی است که در کنار دیگر قابلیت‌ها، برنامه MP3 Player در اختیارتان می‌گذارد. پس حس خوب استفاده از این برنامه آهنگ دوست‌داشتنی را از دست ندهید. اگر عاشق پادکست هستید، قطعا نام این برنامه فوق‌العاده جذاب را شنیده‌اید. از طریق برنامه دوست‌داشتنی کست‌باکس می‌توانید هم به پادکست محبوبتان گوش دهید و هم خودتان تولید محتوای صوتی انجام دهید.

کتاب صوتی

این اپ شگفت‌انگیز با داشتن قابلیت‌های بی‌نظیر، بهترین تجربه را برایتان فراهم می‌کند. پس اگر از طرفداران دنیای موسیقی هستید، جای این برنامه آهنگ در گوشی شما به‌شدت خالی است. در طی دو سال و اندی ویروس منحوس کرونا همانند موریانه زندگی‌های‌مان را جوید و نابود کرد. چه نفس‌ها که خاموش شد، چه جفاها که گذشت و چه امیدهایی که ناامید ماند.

  • با استفاده از برنامه‌های زیر، این کار را با خیالی راحت انجام دهید.
  • برای تجربه این آرامش، فقط کافی‌ست یکی از اپ‌های فوق‌العاده زیر را نصب کنید و قدم به جهان پادکست‌ها بگذارید.
  • قاسم رفعتی ـ خواننده آواز «سحرگهان» و پیشکسوت موسیقی کشور ـ روز گذشته (۱۶ بهمن ماه) در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
  • لذت بردن از پخش موسیقی رایگان – گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود را.
  • اگرچه هر وسیله‌ای را که صدا بدهد می‌توان ساز دانست ولی در کل منظور از ساز وسایلی است که صرفاً برای اجرای موسیقی ساخته می‌شود.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: