دنیای موسیقی درمانی موسیقی برای زندگی بهتر | ahwaz-music

فرزاد فرزین، آرون افشار و بابک جهانبخش از جمله خوانندگانی هستند که در روزهای اخیر به انتشارِ تک‌قطعه پرداخته‌اند. بهنام بانی، ماکان بند، رستاک حلاج و رضا بهرام از جمله خوانندگانی هستند که قطعات جدید خود را منتشر کرده‌اند. کسی نیست که با هنر موسیقی اصیل آشنا باشد و جلیل ­شهناز و خاص بودگی هنر و نوازندگی­‌اش را نشناسد و قدر نداند. و شاید بدین‌سبب است که ما از شنیدن آن، از موسیقی آکنده می‌شویم. این نواها می­‌تواند خاطرات گم‌شده­‌ای از گذشته‌­های دور را در ما زنده کند.

http://dastchinflower.irاز یادگیری‌های مداوم غفلت نمی‌کرد و در هیچ نقطه‌ای درجا نزد. با مردم‌داری‌های بی‌ریا و سلامت نفسی که پیش همگان به اثبات رسیده بود، جایگاهی داشت که کمتر کسی دارد و آسان به دست نمی‌آید… در مجله خبری اهواز موزیک فارسی، جریان‌های غالب فعلی، تنها از حیث ابزار با یکدیگر متفاوت‌اند و ماهیتی مشابه و همسو دارند؛ یعنی تفاوتی که سال ۱۳۵۱ میان ترانه جهانبخش پازوکی و ایرج جنتی‌عطایی بوده، امروز میان ترانه‌سرای شماره یک و شماره دو وجود ندارد. ویدیوآرت «صورتگر» ساخته رامین حسین‌پور از فستیوال بین‌المللی تک حلقه لس‌آنجلس، نشان افتخار دریافت کرد. این فستیوال، یک مسابقه بین‌المللی در لس‌آنجلس است که فیلم‌های کوتاه با مدت زمان ۱۲ دقیقه یا کمتر را شناسایی می‌کند.

  • اما تشریح این امر که موسیقی چگونه چنین تأثیری بر ما می‌گذارد بسیار دشوار است.
  • اگر دستگاه اندروید ویر دارید، می توانید لیست پخش مورد علاقه خود را با هدست بلوتوث گوش کنید.
  • از این گروه سازها، سه تار و دو تار را می‌توان نام برد که نوازندگی دوتار در ترکمن صحرا و نواحی خراسان بسیار معمول است.
  • به انواع پادکست‌ها از سراسر جهان گوش دهید و اپیزودهای جدید را به‌سرعت از طریق این اپ دانلود کنید.
  • بعد از آن شاید انواع سازهای کوبه‌ای و پس از آن سازهای بادی قدمت بیشتری دارند.

به کمک یک برنامه آهنگ، دریای بی‌انتها و آرامش‌بخش موسیقی همیشه همراه شماست؛ اما فقط این نیست. برنامه‌های شگفت‌انگیز دیگری هم هستند که علاوه‌بر گوش‌دادن به موسیقی، لذت نواختن انواع سازها، خوانندگی، آهنگ‌سازی، ضبط باکیفیت صدا و غیره را در اختیارتان می‌گذارند. پس با ما همراه باشید تا با این برنامه‌های دوست‌داشتنی آشنا شوید. + عكس هاي اختصاصي سايت موسيقي ما از اين اجرا و مراسم موسیقی ما- «علی رهبری» بعد از رهبری کنسرتی ویژه در شهر «براتیسلاوا» – پایتخت اسلوواکی- طی مراسمی از سوی وزیر فرهنگ و هنر اسلواکی مورد تجلیل قرار گرفت. این اتفاق به دلیل همکاری ۳۶ ساله‌ی این رهبر بین‌المللی با ارکستر فیلهارمونیک اسلوواکی است.

ترانه‌سرا

چرا که عرصه برای بسیاری از کوتاه قامتان هموار گردید تا در فضای مجازی برای خود اعتباری هرچند موقت دست و پا کنند. از همین نظرگاه کلی، آغاز کنسرت های کشور اتفاق مبارکی است. به خصوص زمانی که سخن از کنسرت‌های «همایون شجریان» باشد. همایونی که ناگزیر از کشیدن بار نام سترگی چون محمدرضا شجریان است و چه بخواهد و نخواهد چشم امید بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی ایرانی به فعالیت‌های اوست.

حسین خلیل نژاد

تنها کافی است به بخش Podcast رفته و لیست پادکست های موجود در آن را مشاهده کنید. علاوه بر دانلود موزیک های باکیفیت می توانید پلی لیست مورد علاقه تان را در پوشه های مختلف ایجاد کرده و آهنگ های خود را در فولدرهای مجزا از یکدیگر متمایز کنید. به عنوان مثال می توانید گلچینی از موزیک های شاد یا غمگین را در فولدرهای مختلف ایجاد کرده و به نوعی پلی لیست خود را سازمان دهی کنید. در کنار گوش دادن به موسیقی، اگر به تماشای فیلم و سریال نیز علاقه مند باشید حتما نام برنامه کی ام پلیر را شنیده اید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: