سقف کاذب پی وی سی جدید قیمت سقف کاذب pvc در 1400 طرحینه

سقف کاذب پی وی سی جدید قیمت سقف کاذب pvc در 1400 طرحینه

نوسازی ساختمانو نصب سقف کاذب را دارند، قیمت سقف کاذب و هزینه نصب سقف کاذب سقف کاذب است. سقف کاذب آکوستیک، همانطور که از اسمش پیداست، عایق بسیار خوب صدا است، به همین دلیل برای نصب سقف کاذب در سالن های سینما و تئاتر از آن استفاده می‌کنند. از مزایای سقف های آکوستیک می‌توان به مقاوم بودن مقابل آتش، عایق بودن از نظر صوتی و حرارتی، نصب و همچنین نگهداری آسان، اشاره کرد.

  • این سقف ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در مدت زمان کوتاه نصبمی شوند.
  • محصولات ارسال شده به خارج از تهران با بارنامه و بیمه نامه میباشد.
  • ازقابلیت های اصلی سقف کشسان قابلیت چاپ طرح های متنوع بر روی آن و نصب در دهانه های متفاوت کوچک و بزرگ می باشد؛ بدون اینکه هیچ درز و سازه ای در آن مشخص باشد؛ یکی از نکات جالب سقف کشسان قابلیت نورپردازی ای است که دارد؛ یک کار بسیار شیک و یکدست که با قابلیت نورپردازی نتیجه بسیار عالی را برای دکوراسیون شما به ارمغان خواهد آورد.
  • با این اوصاف از حدود ۷ میلیون تا ۱۲ میلیون ممکنه تموم بشه با توجه به طرح و ساده یا پیچیده بودن طرح.
  • یکی از رایج ترین روش برای محاسبه قیمت سقف کاذب (البته از نوع سقف کاذب ساده)، ارائه قیمت برای هر متر مربع از سقف کاذب است.
  • زیرا سقف کاذب، در تابستان‌ ساختمان را خنک‌ و در زمستان‌ ساختمان را گرم نگه می‌دارد.

در واقع تیم ما، مجموعه ای از مجریان، سقف کاذب کاران، و دکوراتورهای با سابقه و حرفه ای رو دور هم جمع کرده و ارتباط بین اونها و مشتریانشون رو راحتتر کرده. سقف کاذب پی وی سی از جنس pvc فشرده شده و مواد خام با همین نام که مخفف پلی وینیل کلراید است تولید می شود. گریلیوم نوعی سقفکاذب دکوراتیو است که به صورت متحرک و بازشو اجرا می شود. در سقف کاذب گریلیوم ازورقه های آلومینیوم، آهن و آلیاژ آنها استفاده می شود. اجرای سقف کاذبگریلیوم در گروه سقف های کاذب سلولی قرار داده می شود. نمای آن ها بهصورت خانه های مربع و مستطیلی شکل می باشد، که به طور مرتب در کنار هم جایگرفته اند.

همچنین سقف های کاذب پی وی سی از لحاظ شکل ظاهری و طرح به ۶ دسته تقسیم می شوند.

کناف از متداول ترین اجراییات دکوراتیو در اتاق خواب کودک و زوجین می باشد. که خارج از این الزام، اجرای این سقف محیطی کاملا بهداشتی و سالم در اختیار فروشنده و مراجعین قرار می دهد. بسیاری از ایرادات درتاسیسات ساختمانهای قدیمی به وسیله این سقف پوشانده می شوند. همچنین این سازه ازاتلاف انرژی که خیلی در سازه های قدیمی شایع است جلوگیری می کند. البته همه اینموارد در مقابل زیبایی که به ساختمان می بخشد و سبک مدرن و زیبایی که ایجاد می کندبسیار ناچیزند. برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف معرق و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

برای نصب کاغذ دیواری ، کف پوش و تایل باید ابعاد و اندازه سطح مورد نیاز را در نظر بگیرید ولی میزان متریال باید کمی بیشتر باشد. درست ترین مقدار برای اتاق هایی شکل ساده دارند باید 10 الی 15 درصد بیشتر از اندازه سطح باشد ولی برای اتاق هایی که شکل نامنظم و پیچیده ای دارند مرتیال حداقل باید 15 الی 20 درصد بیشتر باشد. با توجه به این که سقف پی وی سی در اثر تابش مستقیم نور خورشید تغیر رنگ می دهد بهتر است در محیط های بیرون و باز از این نوع سقف استفاده نشود همچنین برخی از انواع آن ها در اثر دمای زیاد آسیب می بینند که ممکن است در محیط بیرون سریع خراب شوند. همچنین با توجه به ویژگی هایی که دارد توصیه می شود در محیط هایی که دما ممکن است به زیر صفر برسد از این نوع سقف استفاده نشود.

PVC در حقیقت یک نوع پلاستیک سخت بوده و از فراورده های نفتی می باشد. بهتر است بدانید این ماده در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است زیرا کاملاً ضدآب می باشد از این رو می توان با خیال راحت از آن ها در محیط های مرطوب استفاده کرد. طرحینه به بررسی سقف کاذب پی وی سی و تمامی نکات مربوط به آن می پردازد با ما همراه باشید تا به طور کامل با این نوع سقف آشنا شوید. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد.

سقف کاذب کشسان یا همان باریسول که نام تجاری شناخته شده آن است چند سالی است که وارد بازار شده و مخاطبین قابل توجهی را به سمت خود جلب کرده است سقف کاذب کشسان تشکیل شده از یک پارچه ی آنتی باکتریال با تحمل وزن بسیار بالا؛ یک متریال عالی به همراه یک نتیجه عالی دردکوراسیون داخلی را اگر مدنظر دارید بهترین انتخاب شما سقف کشسان خواهد بود. البته که اجرای صحیح و بی نقص سقف کاذب کناف ، تنها توسط افراد خبره قابل انجام است ؛ بنابراین برای اجرای این متریال بسیار کارامد حتما به مواردی که ذکر میکنیم دقت داشته باشید.ابتدا دقت در کیفیت مصالح و همین طور انتخاب تیم ماهر و حرفه ای برای اجرا و نصب این سقف یکی از مهم ترین کارهاست. اگر بخواهیم از سقف کاذب ارزان قیمت، صحبت کنیم میتوانیم به نوعی از تایل های پی وی سی اشاره کنیم که هم روکش سفید ساده و براق دارد و هم اینکه روکش های طرح چوب دارد. این مدل سقف کاذب به نحوی است که عایق صوتی و رطوبتی است که میتوانید در تمامی یک بخش منزل استفاده کنید و محدود به بخش خاصی نیست، شما در اشپزخانه، سرویسهای بهداشتی، پارکینگها و مکانهای دیگر نصب کنید.

پانل پی وی سی سفید ساده

سقف های کاذب در بین معماران و طراحان داخلی دکوراسیون بسیار رایج شده است در ادامه به مزایای این گونه سقف ها پرداخته میشود . زیر قیمت کارخانه کناف ایران همراه با بروز رسانی منظم قیمت محصولات سقف کاذب می باشد. خیلی از افراد این که سقف کاذب به عنوان لایه دوم سقف از ارتفاع تمام شده سقف منزل یا ادارات کم می کند را جزو معایب آن دسته بندی میکنند ولی در پاسخ باید بگوییم که ابعاد تمام شده کار سقف کاذب در استاندارد ساختمان سازی لحاظ می شود و از این نظر مشکلی وجود نخواهد داشت. یکی از برترین قابلیت های این سبک سقف کاذب تعمیر سریع و راحت ان است؛ چنانچه به هر دلیلی مجبور به تعمیر صفحات گچی شدید نگران نباشید چون ترمیم صفحات به دو صورت موضعی و یا تعویض آسان قطعه در کسری از زمان امکان پذیر است . درباره ی هر کدام از این سبک سقف کاذب توضیح خواهیم داد تا مشخص گردد هر کدام از آن ها مناسب استفاده در چه فضایی است و دوام و رنج قیمت ان ها متناسب با کیفیت و گستره استفاده از ان ها در چه رنجی قرار دارد.

«قیمت ساخت سقف کاذب چنده؟

نکته حائز اهمیت درباره سقف کاذب این است که برای متراژهای کوچک، دستمزد نهایی کار بعد از بازدید محل و به صورت توافقی یا روزمزد اعلام می‌شود. به‌طور مثال این متراژ برای سقف کاذب PVC زیر 20 متر اعلام شده است. «قیمت ساخت سقف کاذب چنده؟»، «دستمزد اجرای سقف کاذب چطور حساب می‌شه؟»، «چه نوع سقف کاذبی ارزونتره؟» «سقف کاذب کم‌هزینه چیه؟»اگر به دنبال پاسخ این سؤالات هستید، با سنجاق همراه باشید. با توجه به اینکه شرکت ساختمانی صاد تامین کننده کالا و مصالح پروژه های بزرگ صنعت ساختمان است و همچنین عاملیت کارخانه سقف کاذب را دارد کالا و یا مصالح به قیمت عمده به فروش میرسد. با سلام آیا شرکت پانلهای پی وی سی رو به اندازه دلخواه و کار مشتری به صورت طولی ساپورت میکنه مثلا من قیمت رو که ابعاد آن 6.5 در 2.40 هست رو می خوام پی وی سی کنم اگه پانلها رو عرضی بندازم از هر یک پانل یک متر پرتی خواهم داشت شرکت به این ابعاد تولید داره ممنون. بهترین سقف کاذب، سقف کاذبیه که کیفیت خوب و قابل اعتنایی داشته باشه و با توجه به کیفیتش، قیمتش هم مناسب و ارزان باشه.

سقف کاذب PVC هات استمپ کد 219

فصل دوم اینجا فهمیدیم که قیمت زیرسازی سقف کاذب بستگی به ضخامت آن دارد جای سوال است که مشتریان بیشترین سوال را از ما میپرسند که چگونه بفهمیم محصولی را که خریداری میکنیم محصول اصلی و شرکت شما باشد.؟ شما عزیزان میتوانید از قیمت زیرسازی و حک نام gst متوجه شوید که آن جنسی را که خریداری کرده اید. یا خیر ما فقط روی سازه های ورق 30 نام جی اس تی را حک کرده ایم. در مورد قیمت زیرسازی کناف هم که بگوییم قیمت زیریازی کناف ضخامت 6 و 5 ی باشد. همانطور که می دانید سقف کاذب می توانید عایقی مناسب برای صدا و حفظ انرژی می باشد. اگر خواهان استفاده به عنوان عایق بندی صدا هستید، بهترین گزینه اجرا و نصب سقف کاذب آکوستیک می باشد و از پشم سنگ هم به عنوان زیر سازی آن می توانید استفاده کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: