کنترل موسیقی، ویدیو، و رسانه‌های دیگر Google Chrome راهنما | ahwaz-music

خارق‌العاده نیست؟ پس بیایید با هم بیشتر با این برنامه‌های جذاب آشنا شویم. سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در ۱۴ استان کشور برگزار خواهد شد …. برنامه اهنگ سونی Music یکی از بهترین پلتفرم های پخش موسیقی است که توسط Sony Mobile به طور اختصاصی برای گوشی های اکسپریا توسعه داده شده است. با استفاده از این موزیک پلیر می توانید تمامی موزیک های قدیمی و جدید را با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

این ساز شامل جعبه‌ای ذوزنقه‌ای است و از ۷۲ رشته سیم سفید و زرد تشکیل یافته‌است. کاخون لغتی اسپانیایی به معنی «جعبه، صندوق، صندوقچه، کمد کوچک یا میز کشودار کوچک» است که به نوعی ساز کوبه‌ای گفته می‌شود. نوازنده بر روی کاخون می‌نشیند و با ضربات کف دست و انگشتان که بر روی صفحه جلویی ساز می‌کوبد، صدایی خاص و زنگ دار تولید می‌کند. مضراب دو کوبه چوبی دارد و آن را در مراسم عزاداری در اکثر مناطق ایران می‌نوازند.

  • دیگر نیازی نیست روزها منتظر بمانید تا دوستتان آهنگ‌های محبوبتان را روی یک نوارکاست بریزد و برای‌تان بیاورد.
  • شهرام ناظری در آیین اختتامیه نمایشگاه «موج‌های خفته» اثر «طاهره الله دادیان» در گالری ترانه باران که به یاد زلزله‌زدگان خوی شکل گرفت و بخشی از فروش به نفع آنها اختصاص یافت، حاضر شد.
  • ‏📌 این برنامه موسیقی تنها با دستگاه های Xperia سازگار است.
  • تمام گوشی ها به صورت پیش فرض یک برنامه پخش موسیقی ساده و ابتدایی دارند که معمولا پایین تر از سطح انتظارات ما هستند و نیازمان را برطرف نمی سازند.
  • تنها کافی است به بخش Podcast رفته و لیست پادکست های موجود در آن را مشاهده کنید.

مجله خبری اهواز موزیک ساندکلود نیز امکان دسترسی به موزیک ها و پادکست های روز را برای شما فراهم می کند و تمامی موسیقی های خود را با بالاترین کیفیت ممکن و بدون نمایش هیچگونه تبلیغی ارائه می دهد. ‏📌 این برنامه موسیقی تنها با دستگاه های Xperia سازگار است. موسیقی چه در لحظات غمگین و چه در لحظات شاد می تواند یک دوست خوب و یار دلنشین باشد و باعث بهتر شدن حال روحی می شود. جملات و متن های زیادی در مورد موسیقی نوشته شده است و شما می توانید این متن ها را برای دوستان و نزدیکان خود بفرستید. اگر به موسیقی علاقه دارید و در این هنر مهارت دارید، می توانید برای بخش کپشن و استوری اینستاگرام خود این متن ها را استفاده کنید.

http://dastchinflower.irبه مناسبت روز آواها و نواهای ایرانی، یک مسابقه دانشجویی از نواختن سازهای ایرانی در سطح دانشجویان دانشگاه‌های کشور، به صورت مجازی برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان تنها مجاز به استفاده از سازهای ایرانی هستند. قاسم رفعتی ـ خواننده آواز «سحرگهان» و پیشکسوت موسیقی کشور ـ روز گذشته (۱۶ بهمن ماه) در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت. سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت این خبر را اعلام کرده است.

جمله های کوتاه درباره آهنگ

می‌توانید بسته‌به نیازتان، بهترین برنامه را از لیست‌های ارائه‌شده انتخاب کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که جایی آهنگی می‌شنوید و به آن علاقه‌مند می‌شوید؛ اما نام آن را نمی‌دانید. برنامه فوق‌العاده موزیک‌یاب به شما در حل این مشکل کمک می‌کند. به‌واسطه این اپلیکیشن، به‌راحتی نام و نسخه کامل آهنگی را که می‌شنوید پیدا می‌کنید.

مدیریت ترس صحنه؛ راهنمایی برای موسیقی‌دانان و آموزگاران موسیقی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: